اینترنت رایگان برای همه کاربران/ دولت قبل از گرانی اینترنت هدیه داد + لینک ثبت نام

دولت با ارسال پیامکی به کاربران اینترنت اعلام کرد: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

 اینترنت رایگان برای همه کاربران/ دولت قبل از گرانی اینترنت هدیه داد  + لینک ثبت نام

دولت با ارسال پیامکی به کاربران اینترنت اعلام کرد: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

به گزارش عرشه آنلاین؛  شاید این پیامک برای شما هم ارسال شده باشد؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته درباره اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها، اعلام کرد دولت برای جبران اصلاح تعرفه که پس از پذیرش شاخص‌های رگولاتوری از سوی اپراتورها برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، یک بسته هدیه اینترنت درنظر دارد.

دقایقی قبل پیامک‌هایی مبنی بر دریافت اینترنت هدیه برای مردم ارسال شده که تحقق وعده روز گذشته وزیر ارتباطات در خصوص اینترنت هدیه است. 

پیام ارسالی به این شرح است: 

«هموطن گرامی سلام؛

برای فعال سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»

اینترنت رایگان دولت

این در حالی است که شب گذشته قیمت اینترنت اپراتورهای  همراه به طور رسمی 30 درصد گران شد و بنا شد تا اپراتورها ظرف مدت شش ماه سرعت اینترنت را افزایش دهند.

 پیش از این نیز عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در 15 تیرماه در حاشیه جلسه هیات دولت گفته بود: «برای سه دهک درآمدی پایین جامعه بسته اینترنتی رایگانی را فراهم کردیم. هموطنانی که مشمول هستند می‌توانند به درگاه خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند. آنجا شماره تلفنی را ثبت می‌کنند و بر روی همان شماره تلفن، حال از هر اپراتوری باشد، یک بسته اینترنت رایگان را برایشان فعال می‌کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که مدت استفاده از این بسته چقدر است، تصریح کرد: «دائمی است. البته بسته‌ها چهار ماهه است. اما به صورت دائمی هر چهار ماه یکبار برقرار می‌شود و می‌توانند از آن استفاده کنند.»

وزیر ارتباطات در پایان گفت: «این بسته برای سه دهک درآمدی پایین که معمولا کسانی هستند که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند و با مراجعه به این سامانه می توانند چک کرده و این بسته را برای خود فعال کنند.»

اینترنت چقدر گران می شود؟

خبرگزاری تسنیم نوشت:پیشتر اپراتورهای ارتباطی درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت را داشتند ولی وزارت ارتباطات با رد این میزان افزایش، موافقت با افزایش تعرفه را مشروط کرد.

افزایش سایتهای نسل پنجم به ۱۰ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳، افزایش پوشش نسل چهارم در کشور به ۹۶ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳ و افزایش ۳۰ در صدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده شرط سازمان تنظیم مقررات بوده که اپراتورها شروط مورد نظر این سازمان را پذیرفته‌اند.

حال کسب اطلاع جدید خبرنگار تسنیم از وزارت ارتباطات حاکی است، وزارت ارتباطات با افزایش ۱۰۰ درصدی اپراتورها موافقت نکرده و فقط اجازه داده حداکثر تا ۳۴ درصد افزایش دهند

منبع: عرشه آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119988

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر