اجساد منتسب به بیگانگان

رونمایی از جسد فسیل شده فضایی‌ها در پارلمان مکزیک جیمی موسان چه می‌گوید؟

پارلمان مکزیک اجساد فسیل هزار ساله دو موجود غیرانسانی مرتبط با UFO/UAP یافت شده از یک معدن در پرو را به نمایش گذاشته است. دانشمندان مکزیک می‌گویند غیرزمینی یا زمینی بودن این اجساد مشخص نیست ولی داده‌های DNA غیرانسانی بودن آن‌ها را اثبات کرده است.

رونمایی از جسد فسیل شده فضایی‌ها در پارلمان مکزیک
جیمی موسان چه می‌گوید؟

«جیمی موسان» که با عنوان «کارشناس بشقاب پرنده» در رسانه‌ها معرفی شده، به تازگی پیش دو جسد را که در ظاهر شباهتی به جسد انسان ندارند در کنگره مکزیک به معرض نمایش گذاشت. هر پا و هر دست این اجساد، ۳ انگشت دارد و گفته می‌شود دارای قدمتی هزار ساله‌اند.

این اجساد از معدنی در کوسکو کشور پرو کشف شده‌اند و به ادعای موسان، بیش از ۳۰ درصد از DNA نمونه «ناشناخته» است. او گفته که اشعه ایکس نشان داده است که یکی از اجساد حاوی «تخمک» است و هر دو دارای ایمپلنت‌هایی متشکل از فلزات فوق‌العاده کمیاب از جمله اوسمیوم هستند. روزنامه مکزیکی «ال پایس» نیز در توصیف ظاهر این اجساد نوشته:‌«تقریباً انسان‌نما بودند. گردن جمع‌شونده و جمجمه بلند دارند که ویژگی‌های مربوط به پرندگان است. آن‌ها همچنین دارای استخوان‌های قوی، سبک بوده و دندان نداشتند».

پارلمان مکزیک اجساد فسیل هزار ساله دو موجود غیرانسانی مرتبط با UFO/UAP یافت شده از یک معدن در پرو را به نمایش گذاشته است

دانشمندان مکزیک می‌گویند غیرزمینی یا زمینی بودن این اجساد مشخص نیست ولی داده‌های DNA غیرانسانی بودن آن‌ها را اثبات کرده است.

اطلاعات بیشتر که توسط دانشمندان مکزیک در کنگره این کشور ارائه شده است:

از اجساد فسیل ۳۵ درصد داده ژنتیکی استخراج شده که مانند هیچ چیز شناخته‌شده بروی زمین نیست. 

اجساد دارای ساختار استخوانی همچون پرندگان و گردن جمع‌شونده هستند. ۶۰ سانتیمتر قد و سه انگشت دارند. در بدن آن‌ها ایمپلنت فلزی یافت شده است.

در ماه ژوئیه سال جاری، درست چند ماه پس از اولین نشست عمومی ناسا پیرامون «اجسام پرنده ناشناخته»، سه افشاگر به کنگره ایالات متحده گفته بودند که دولت آمریکا «اطلاعات مهم» را در مورد بشقاب پرنده‌ها پنهان می‌کند. امروز، کنگره مکزیک، در رویدادی مشابه، از اجساد به اصطلاح «فرازمینی» رونمایی کرده است. بسیاری معتقدند که این ادعا، در صورت اثبات صحتش، می‌تواند نقطه عطفی در توسعه تمدن بشری تلقی شده و به احتمال زیاد باعث افزایش علاقه عمومی به حیات فرازمینی و بشقاب پرنده‌ها شود.

نمایش اجساد فرازمینی‌ها در کنگرۀ مکزیک

 نتیجه‌گیری در مورد اینکه آیا این بقایا، واقعا مربوط به موجودات فرازمینی‌اند یا نه، فعلا ممکن نیست اما استمرار پرداختن رسانه‌ها به این مساله در دهه‌های گذشته نیز به نوبه‌ی خود جالب است. به طور کلی، پرداخت به مساله فضا و سفر فضایی‌ها به زمین، تقریبا از دهه ۶۰ میلادی تا به امروز، با اشکال مختلف مطرح شده و استمرار داشته است. 

نمایش اجساد فرازمینی‌ها در کنگرۀ مکزیک

برای مثال، این اولین باری نبود که «جیمی موسان» از اجساد «بیگانه» رونمایی کرده است. او در سال ۲۰۱۵، از یک جسد مومیایی دیگر که ادعا می‌شد فرازمینی است، رونمایی کرد. او گفته بود که این مومیایی ۱۲۰۰ فوتی را در پرو پیدا کرده است. ادعای موسان در مورد اجساد مومیایی‌شده‌ی فرازمینی اما پیش‌تر رد شده است؛ در سال ۲۰۱۷، جسد مومیایی‌شده‌ای که ادعا می کرد منشأ بیگانه و فرازمینی دارد، جسد یک کودک انسان بود.

جیمی موسان، هنگام ادای سوگند در کنگره مکزیک 

نمایش اجساد فرازمینی‌ها در کنگرۀ مکزیک

این‌بار اما «موسان» تلاش کرد تا با روش‌هایی تازه، اعتباری به رویداد اخیرش اضافه کند. او جزییات ماجرا را «تحت سوگند» اعلام کرده و ادعا کرد که دانشمندان دانشگاه ملی خودمختار مکزیک، نمونه‌ها را بررسی کرده و از تاریخ‌گذاری رادیوکربن برای تجزیه و تحلیل شواهد DNA استفاده کرده‌اند. او در این رویداد گفت: «این نمونه‌ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند. این‌ها موجوداتی نیستند که پس از لاشه بشقاب پرنده پیدا شده باشند. آنها در معادن دیاتوم‌ها (جلبک‌ها) کشف شده و بعدها فسیل شده‌اند».

در جریان این رویداد کنگره مکزیک، ویدیوهایی از «یوفوها و پدید‌ه‌های ناشناخته» نمایش داده شد و پروفسور «آبراهام آوی لوب»، مدیر سابق دپارتمان نجوم هاروارد از دولت مکزیک خواست تا به دانشمندان ملی اجازه دهد تا در مورد امکان وجود موجودات فرازمینی تحقیق کنند.

نمایش اجساد فرازمینی‌ها در کنگرۀ مکزیک

پیش از این در ماه جولای، کمیته نظارت مجلس نمایندگان ایالات متحده، ادعاهایی از سه شاهد در مورد فناوری بیگانگان که قوانین فیزیک را نقض می‌کند و همچنین سندی از مخالفت رهبری نظامی آمریکا با افشای این اطلاعات را به اشتراک گذاشتند. این جلسه با نام «پدیده‌های ناهنجار ناشناس: پیامدهایی بر امنیت ملی، امنیت عمومی و شفافیت دولت» در روز چهارشنبه ۲۶جولای برگزار شد و اولین جلسه‌ای بود که با این عنوان و موضوع برگزار می‌شد.

شاهدان چه گفتند؟

 «دیوید گروش»، یک مقام سابق اطلاعاتی آمریکا گفت که ایالات متحده وسایل نقلیه «نو و در حد نو» متعلق به بیگانگان را در اختیار دارد. «دیوید فراور»، یک فرمانده سابق نیروی دریایی نیز گزارش داد که در طول یک ماموریت آموزشی در سال ۲۰۰۴، یک شی را در حال پرواز در آسمان دیده است. «رایان گریوز»، یک خلبان بازنشسته نیروی دریایی، در برنامه ۶۰دقیقه سی‌بی‌اس حاضر شد و گفت که «حداقل برای چند سال هر روز» پدیده های هوایی ناشناس را در سواحل اقیانوس اطلس مشاهده کرده است.

رونمایی از جسد فسیل شده فضایی‌ها در پارلمان مکزیک

رونمایی از جسد فسیل شده فضایی‌ها در پارلمان مکزیک

رونمایی از جسد فسیل شده فضایی‌ها در پارلمان مکزیک

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105983

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر