مجری جنجالی صداوسیما اخراج شد + فیلم

مجری جنجالی صداوسیما اخراج شد.

مجری جنجالی صداوسیما اخراج شد + فیلم

مجری صداوسیما اخراج شد. مجری جنجالی صداوسیما و مجری یک برنامه تلویزیونی برکنار شد. امین سلیمی، مجری صداوسیما و مجری برنامه تلویزیونی برکنار شد. نقد به استیضاح وزیر کشور، امین سلیمی، مجری تلویزیون را ممنوع‌الکار کرد.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند مجری تلویزیون از عملکرد مسئولان | این مدیریت کاریکاتوری است نه جهادی + فیلم

امین سلیمی، پس از آنکه در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا نمایندگان مجلس را بخاطر ماجرای استیضاح وزیر کشور مورد انتقاد قرار داد، مجبور به کناره‌گیری رسمی از تلویزیون شد.

امین سلیمی مجری صداوسیما

برخی فعالان رسانه‌ای در توئیتر نوشتند: امین سلیمی، به خاطر نقد تلویزیونی استیضاح وزیر کشور توسط مجلس، مجبور به کناره‌گیری رسمی از تلویزیون شد. برخی فعالان رسانه‌ای در توئیتر نوشتند: امین سلیمی، بخاطر نقد تلویزیونی استیضاح وزیر کشور توسط مجلس، مجبور به کناره‌گیری رسمی از تلویزیون شد.

یکی از کانال‌های تلگرامی ویدیویی از اجرای محمدامین سلیمی را منتشر کرد و درباره آن نوشت که نقد محمدامین سلیمی مجری برنامه جهان آرا درباره ماجرای استیضاح وزیر باعث شده که مجبور به کناره‌گیری شود.

محمد امین سلیمی، مجری شبکه افق که در برنامه جهان آرا فعالیت می‌کند گفته می‌شود که اخراج شده است یا از صداوسیما کناره‌گیری است! هنوز علت و جزئیات این خبر منتشر نشده است.

مجری صداوسیما: این مدیریت کاریکاتوری است نه جهادی!

محمدامین سلیمی، مجری صداوسیما همچنین سال گذشته درباره وضعیت راهپیمایی اربعین گفت: «پیاده‌روی اربعین یک حادثه مثل سیل و زلزله نیست که مسئولان را غافلگیر کند؛ یک اتفاق پیش‌بینی شده با زمان و مکان دقیق است، ولی حالا می‌بینیم هم اطلاعات غیرشفافی از مرز‌ها به گوش می‌رسد و هم مسئولان تقصیر را به گردن طرف عراقی بیندازند.»

امیرحسین ثابتی هم عقیده دارد «ظاهرا سامانه سماح هم یک کار نمایشی است؛ مشخص نیست مسئولان غافلگیر می‌شوند؟ اگر قرار بود غافلگیر شوند اصلا چرا این افراد مسئول شده‌اند؟ زیارت اربعین سفر سختی هست، ولی نه در این حد که برخی مسئولان ما با هدف توجیه مدیریت ضعیف خود، اربعین‌هراسی کنند! این مدیریت کاریکاتوری است نه مدیریت جهادی»!

محمدامین سلیمی، مجری بخش «خبر» برنامه جهان آرا گفته بود: «پیاده‌روی اربعین یک حادثه مثل سیل و زلزله نیست که مسئولان را غافلگیر کند، یک اتفاق پیش‌بینی‌شده با زمان و مکان دقیق است ولی حالا می‌بینیم هم اطلاعات غیرشفافی از مرزها به گوش می‌رسد و هم مسئولان تقصیر را به گردن طرف عراقی می‌اندازند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95843

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        چه عجب شما هم از برنامه جهان آرا مطلب نو شتید.
        البته معلوم چرا ؟
        چون به نفع تان است والا شما را چه به برنامه جهان آرا

      ارسال نظر