تماشای این انیمیشن‌ها را در تعطیلات نوروز از دست ندهید

با آغاز تعطیلات نوروزی و بلند شدن روزها و فضای گرم و صمیمی در خانه بخاطر حضور همه اعضای خانواده از کوچک گرفته تا بزرگ، تماشای انیمیشن‌های جدید و قدیمی می تواند فضای خانه را دوست داشتنی‌تر کند.

تماشای این انیمیشن‌ها را در تعطیلات نوروز از دست ندهید

دیزنی یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های انیمیشن‌سازی است که از قضا فیلم‌های بهاری دل‌انگیزی هم تولید کرده که حال و هوای عید و سرسبزی طبیعت را به شما هدیه می‌دهند؛ از «بامبی» بازیگوش گرفته تا «گیسو کمند» و مصائب شیرینش.

۱۰- بامبی (Bambi)

بامبی

بامبی (Bambi) یک انیمیشن آمریکایی است که در سال ۱۹۴۲ به تهیه کنندگی والت دیزنی و بر پایه کتاب بامبی، یک زندگی در جنگل نوشته نویسنده فلیکس زالتن ساخته شد. فیلم در ۱۳ اوت ۱۹۴۲ عرضه شد و پنجمین پویانمایی در سری کارهای کلاسیک دیزنی محسوب می‌شود. از نگاه انجمن فیلم آمریکا، بامبی یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جهان است.

۹- گربه‌های اشرافی (Aristocats)

گربه های اشرافی

۸– مری پاپینز (Mary Poppins)

مری پاپینز

۷- زندگی یک حشره (A Bug’s Life)

جزیره مورچگان یک کلنی که توسط ملکه و دخترش شاهزاده آتا اداره می‌شود توسط یک دسته دزد ملخ مورد تهدید قرار گرفته‌است. سردسته ملخ‌ها، هاپر نام دارد که هر فصل می‌آید و از مورچه‌ها آذوقه‌شان را می‌چپاند. در هر فصل، مورچه‌ها مجبورند تا برای حشرات بیگانه که قوی‌تر از آن‌ها هستند، آذوقه جمع کنند و بیشتر ذخیرهٔ خود را به آن‌ها بدهند. فلیک که مورچه‌ای جوان و ماجراجو است تصمیم می‌گیرد تا به جای دوری برود و کمک بیاورد تا مورچه‌ها بتوانند از پس این حشرات بربیایند.

زندگی یک حشره

 

۶- مولان (Mulan)

مولان

۵- کتاب جنگل (The Jungle Book)

کتاب جنگل

۴- تینکربل (Tinker Bell)

تینکربل، پری و دوست پیترپن(شخصیت داستانی محبوب و معروف) است که از چندین سال پیش انیمیشن‌های خودش را دارد.

تینکربل

داستان تینکربل: وقتی نوزادی برای اولین بار می‌خندد یک پری به دنیا می‌آید و به شکل یک قاصدک به سرزمین پیکسی هالو می‌رود. در آنجا پری باید استعدادش را کشف کند. پری‌ها با توجه به توانایی هایشان به چند دسته تقسیم می‌شوند: پری آب، پری باغبان، پری نور، پری حیوانات، پری‌ باد ، پری محافظ، پری تعمیرکار، پری گرده بان، پری برفکی و...

تینکربل یک پری تعمیرکار است (تینکر یعنی تعمیرکار). در انیمیشن‌های قدیمی، تینکربل با صدایی شبیه زنگ صحبت می‌کند و فقط کسانی که با زبان پریان آشنا باشند زبان او را می‌فهمند اما درسری انیمیشن‌های جدید به جای صدای زنگ، صحبت می‌کند. تینکربل یک پری بااستعداد و خلاق است و خصوصیات بچگانه دارد. او شجاع و ماجراجو است و همین خصوصیت او را به دردسر می‌اندازد. تینکربل یک پری مهربان است اما گاهی زود عصبانی می‌شود.

۳- رابین‌هود (Robin Hood)

رابین هود

انیمیشن رابین هود هم که حتما معرف حضورتان استو این انیمیشن را دهه ۶۰ و هفتادی‌ها خوب بخاطر دارند. شاید بخاطر تمام آن ۱۳ به درهایی باشد که به تماشایش می‌نشستند.

۲- گیسو کمند (Tangled)

گیسو کمند

۱- افسون شده (Enchanted)

این انیمیشن داستان خانواده بسیار بزرگ مادریگال را روایت می‌کند که در کوه‌های کلمبیا، در خانه‌ای جادویی، در مکانی زنده، پرشور و شگفت‌انگیز به نام انکانتو، پنهان شده‌اند. جادوی انکانتو به همه کودکان خانواده، استعدادی منحصربه‌فرد بخشیده است، از قدرت فوق‌العاده تا قدرت شفا بخشیدن – هر کودکی به‌جز یکی، میرابل.

میرابل در یک روز سرنوشت‌ساز متوجه می‌شود جادوی اطراف انکانتو در خطر است و او، کسی که همیشه به‌عنوان یک عضو «معمولی» خانواده تصور می‌شد، ممکن است آخرین و تنها امید خانواده استثنایی مادریگال باشد.

افسون شده

منبع: آیند نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79121

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر