کُد جدید ساترا ویژه دی‌ماه منتشر شد + عکس

شماره جدید کُد ساترا ویژه دی‌ماه ۱۴۰۱ منتشر شد.

کُد جدید ساترا ویژه دی‌ماه منتشر شد + عکس

چهل‌وچهارمین شماره از نشریه «کُد» ویژه دی‌ماه ۱۴۰۱ همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری در فضای مجازی منتشر شد.

ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر)، چهل‌وچهارمین شماره از ماهنامه خبری و تحلیلی «کُد» را که در دی‌ماه ۱۴۰۱ گردآوری کرده بود، منتشر کرد.

پروندۀ ویژۀ این شماره به حکمرانی نوین، فضای مجازی و تنظیم‌گری پرداخته و گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزۀ تنظیم‌گری در فضای مجازی را منتشر کرده است.

این شماره از نشریۀ «کُد»، شامل سرمقاله‌ای از سعید مقیسه (رئیس ساترا)، گفت‌وگو با بهروز مینایی (عضو هیات علمی و رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت)، مقاله‌ای از علیرضا بهادری (مدیرکل فناوری و سامانه‌های نوین ساترا)، مقاله‌ای محمدرضا محمدی (سردبیر نشریه)،‌ گفت‌گو با لطف‌الله سیاهکلی (نایب‌رئیس فراکسیون رسانه مجلس)،‌ گزارشی از نشست‌های معاونت‌های مختلف این سازمان با برخی فعالان فضای مجازی کشور، یادداشت‌های کارشناسان ساترا با موضوع حکمرانی نوین، فضای مجازی و تنظیم‌گری با ارائۀ تحلیل‌هایی از این قبیل و بیان دیدگاه‌های اساتید دانشگاهی و دیگر صاحب‌نظران این حوزه است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت ساترا، با ورود به صفحۀ اصلی در بخش نشریات، این شماره از نشریه «کُد» را مطالعه کنند.

نشریه کُد ساترا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73432

ارسال نظر