یادداشت تند و تیز کیانیان خطاب به دولت/ کسانی که ایران را ترک کردند چیزی از این مردم دزدیده اند

رضاکیانیان نوشت: آن هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند. به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند. در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می شوند!

یادداشت تند و تیز کیانیان خطاب به دولت/ کسانی که ایران را ترک کردند چیزی از این مردم دزدیده اند

رضا کیانیان در بخشی از یادداشت تند خود خطاب به دولت نوشت:

خانم کاترین شکدم جاسوسه ی اسراییل را که حتماً یادتان هست. شما هنوز که هنوز است  هیچ رسیدگی شفافی در این مورد نکردید و یا اگر کردید به اطلاع عموم نرساندید.

یادتان باشد ! ما همیشه می توانستیم از ایران برویم. اما نرفتیم. همیشه ماندیم و در ایران به کارمان ادامه دادیم. ایرانی هستیم و کشورمان را دوست داریم.این جا خانه ی ماست و ترکش نمی کنیم. آن هایی که این خانه  را ترک کردند و می کنند. کسانی هستند که چیزی از این خانه و از این مردم دزدیده اند.

آن هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند. به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند. در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می شوند!

یا سخنگوی دولت با افتخار اعلام می کند که هر زمان می توانستید مثل آب خوردن از اسلحه جنگی بر علیه مردم استفاده کنید و مردم را به رگبار ببندید.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53409

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ايراندوست

        آقا و آقايان ، خانم و خانم ها اگر هستند مسووليني كه باعث آسيب و ضربه به كشور و ملت شده اند و انواع فساد و نيز خيانت نموده اند بدانيد كه بسياري از سلبريتي هايي كه بي مورد ، نابجا و نا به حق درشت نمايي شده و حتي الگوي افراد كم سن و سال و برخي افراد نادان شده اند به جاي اينكه نمونه هاي ديني و اخلاقي ، ايمان و ايثار مانند اوليا و صلحا و شهدا الگو معرفي و تاثيرگذاري مثبت داشته باشند
        دچار فساد و خيانت هاي چندگانه ، آسيب جوانان ، مردمان و حتي خود سرزمين ايران شده اند چطور است كه اين سرزمين مهد پرورش بسياري از دليران ، شيران و شهيدان بوده و است آناني كه در تلاش ، جهاد و ايثار في سبيل الله حق بزرگي بر گردن همه ما دارند حال كساني كه عمدتا هم ناكس و نافذ از سوي شيطانند داعيه حق و طلب از اين مردم ، سرزمين و ملت را دارند در حاليكه ناكسي و ناجوانمردي از بسياري از اينان سر زده و مي زند .
        آقاي مدعي شما حق بر گردن ملت و مملكت داريد يا آن بزرگان و شهيدان ، شما كجا و آنان كجا ، شما بسيار بيشتر از آن حق حقيقي ، شايسته تان و آنچه ادعا داريد منفعت برده و برخوردار شده ايد
        ملت مسوول فاسد و خائن و نيز سلبريتي فاسد و خائن را نمي پذيرد و مي داند اينان بسيار و به مراتب بيش از اينكه مفيد به فايده باشند باعث خسران ، ضرر و آسيب مادي و معنوي مردم و جوانان ، ملت و مملكت شده اند و بايست كه دست و پا به حد و زبان در قفا گيرند كه بسيار بيشتر از حد دست ، پا و زبان درازي نموده اند و اكنون وقت خموشي و سر افكندگي آنان است نه چموشي و به ديگ افتادگي شان .

      ارسال نظر