جنجال تازه دیوارنگاره میدان ولیعصر/ جای خالی علی دایی و اسطوره ها + عکس

در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تصویر جدیدی بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر نقش بسته است. نکته جالب در خصوص این دیوارنگاره تازه نصب شده، تصاویر شخصیت های اساطیری ایران است.

جنجال تازه دیوارنگاره میدان ولیعصر/ جای خالی علی دایی و اسطوره ها + عکس

دیوارنگاره ولیعصر در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام جهانی، تغییر پیدا کرده است. در این دیوارنگاره از تصاویر شخصیت های اساطیری ایران مثل رستم و سهراب استفاده شده و خبری از بزرگان تاریخ فوتبال ایران نیست.

در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تصویر جدیدی بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر نقش بسته است. نکته جالب در خصوص این دیوارنگاره تازه نصب شده، تصاویر شخصیت های اساطیری ایران است. در این عکس از قهرمان های اسطوره ای ایران زمین در کنار بازیکنان تیم ملی استفاده شده است. در این دیوارنگاره، شخصیت های شاهنامه‌ای مثل رستم دستان، در حال بدرقه ملی پوشان هستند.

درحالی که شکل منطقی و واقع بینانه ماجرا می توانست این طور باشد که از اسطوره هایی فوتبال کشور همچون ناصر حجازی، علی دایی، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده و مهدی مهدوی کیا بهره گرفته شود. اشخاصی نظیر علی کریمی در هفته های گذشته از اعتراضات شکل گرفته در کشور حمایت کرده و دستیابی به خواسته های موجود را حق معترضان دانستند. کنار گذاشتن و به نوعی بایکوت کردن اشخاص بزرگ فوتبال این مرز و بوم به دلایل برخی موضع گیری های سیاسی، اتفاقی است که شاید تنها در ایران رخ می دهد!دیوارنگاره-ولیعصر

منبع: گسترش نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53236

ارسال نظر