همسر بازیگر معروف با این عکس کولاک کرد+ببینید

همسر احمد مهرانفر یا همان مونا فائزپور که این روزها پا کینگ فضای مجازی شده، چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او را غرق در میکاپ آن هم از جنس خلیجی نشان می‌دهد.

همسر بازیگر معروف با این عکس کولاک کرد+ببینید

احمد مهرانفر بازیگر محبوب سینما و تلویزیونه که بیشتر ایرانیا او رو به اسم ارسطو میشناسن. از اونجایی که احمد مهرانفر تابحال نقش های خاطره ساز و جذابی بازی کرده، اسم او نه تنها در میان علاقه مندان به سریال های تلویزیونی، بلکه در فضای مجازی هم حسابی پیچیده که البته بخشی از اون هم بخاطر داشتن همسر مدل و خیلی ژیگوله. زنِ احمد مهرانفر که تو اینستا واسه خودش یه اعجوبه در زمینه مد به حساب میاد، با کلی استایلای ژَذاب و تو دل برو ترکیبی در کنار آقاشون ساخته شاهانه!

به گزارش عرشه آنلاین، همسر احمد مهرانفر یا همان مونا فائزپور که این روزها پا کینگ فضای مجازی شده، چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او را غرق در میکاپ آن هم از جنس خلیجی نشان می‌دهد. البته از اونجایی که خانوم خانوما علاقه زیادی به عینک آفتابی زدن داره و دلش میخواد بیشتر تو عکساش با عینک بره تو فاز گنگ بالا، تو این فوتوش چندان میک غلیظ چشماش پیدا نیست ولی همونقدری که پیداس مشخص میکنه مونا خانوم حسابی میخواد ژَذابیت هاشو به رخ بقیه بکشه، اونم یه طوری که انگاری رسما میون مدلا هیچ کس شبیهش نخواهد اومد.

همسر احمد مهرانفر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53067

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر