حجم ویدیو: 4.78M | مدت زمان : 00:02:02

حرف‌های تکان‌دهنده شهاب حسینی درباره وقایع اخیر / مردم حرف دارند

شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون در پشت صحنه سریال پوست شیر نسبت به حوادث اخیر بعد از فوت مهسا امینی در کشور واکنش نشان داد.

 شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون در پشت صحنه سریال پوست شیر نسبت به حوادث اخیر بعد از فوت مهسا امینی در کشور واکنش نشان داد.

وی بابیان اینکه مردم حالشان خوب نیست گفت: مردم سوال دارند باید به سوال مردم شفاف روشن و به موقع جواب دهیم

منبع: سینما پلاک

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43215

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • Sajad


        آقای شهاب حسینی! شما در کلیپ خود در مورد اغتشاشات گفتید سرکوب روش پیامبر و امام علی علیه السلام نبود نمی شه دم از امام علی زد ولی روش امویان و عباسیان را پیش گرفت. آقای شهاب حسینی! می شه بگید کار امام علی علیه السلام با خوارج که شوریدند چه بود؟؟ اگر سرکوب کانون خطر نبود پس چی هست؟ امام عزیزمون خطر خوارج را از خطر معاویه هم بیشتر می دانست و ابتدا آنها را سرکوب کرد. و می دانید که آخرش آنها که از خوارج زنده ماندند زهر خود را ریختند. منافقین آن دوره یک روز پیراهن عثمان را علم می کردند یک روز قرآن بر نیزه می کردند و این داستان همچنان ادامه دارد.. آقای شهاب حسینی! شما چند هزار نفر که زدند و کشتند و سوزاندند را مردم خواندید پس ما و چند میلیون نفر که آمدند و در مخالفت از اغتشاشات و در مخالفت از نظر بعضی سلبریتی هایی که از لطف این مردم به مقام و پول و پله رسیده بودند راهپیمایی کردند مردم نبودند بوق بودند؟؟؟ شماها چیزی ندیده چیزی ثابت نشده دادگاهی تشکیل نشده حکمی صادر نشده مرگ مهسا را به پلیس بستید و بریدید و دوختید خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خیر کند.

      ارسال نظر