هجوم برخی کاربران به صفحه وزیر ارشاد؛ حمله تازه به کارگردان جنجالی این روزها

هجوم برخی کاربران به صفحه وزیر فرهنگ با هشتگ استعفا به دلیل رفتار پرویز شیخ طادی در جشنواره فجر خبرساز شد.

هجوم برخی کاربران به صفحه وزیر  ارشاد؛ حمله تازه به کارگردان جنجالی این روزها

  هجوم برخی کاربران به صفحه وزیر فرهنگ با هشتگ استعفا به دلیل رفتار پرویز شیخ طادی در جشنواره فجر خبرساز شد. 

پرویز شیخ طادی کارگردان سینما و تلویزیون در مراسم بزرگداشتش در جشنواره فیلم فجر با یک کراوات حاضر شد و گفت: من امشب یک کراوات به عنوان هدیه برای آقای اسماعیلی آورده‌ام، کارمندان اول انقلاب همه کراوات می‌زدند، مد بود و مرسوم. عده‌ای آمدند که الان جای دیگر هستند، به خارج رفته‌اند و آمدند و شروع کردند به قیچی کردن این کراوات‌ها؛ خساراتی بابت آن وارد کردند. چهره حزب‌اللهی، بچه مسلمان و اخلاق پیغمبری این نیست که بگیریم و ببندیم!

هشتک استعفای وزیر ارشاد

هشتک استعفای وزیر ارشاد

در همین حال  روزنامه جوان به کارگردان جنجالی این روزها حمله کرد

روزنامه جوان در واکنش به اظهارات پرویز شیخ طادی در افتتاحیه فیلم فجر نوشت: نام پرویز شیخ طادی بیشتر عنوان دو فیلم را به ذهن متبادر می‌کند؛ «روزهای زندگی» و «امپراطور جهنم».دو روز پیش، ویدئوهایی در فضای مجازی پخش شد که او را در جریان آیین افتتاحیه فیلم فجر نشان می‌داد در حالی که به جای سخن گفتن از سینما درباره کراوات و حجاب اجباری سخن می‌گوید.

کسی که مخلصانه برای انقلابی که ده‌ها هزار خون پاک برایش بر زمین ریخته کاری کرده‌باشد، در یک مراسم رسمی برای سخن گفتن در اولین روز دهه فجر از تریبونی که در اختیار او قرار گرفته به سراغ چند نقطه ضعف احتمالی از انقلاب نمی‌رود و آن را برجسته نمی‌کند و به دنبال مچ‌گیری در مراسم جشن همان انقلاب نیست که اگر قرار بر غر زدن و انتقاد باشد، همه می‌دانیم که به هر پدیده تاریخی می‌توان نقدهایی وارد کرد.

فارغ از اینکه فحوای حرف او چه بوده‌است، یک موضوع به ذهن می‌رسد و آن اینکه جشنواره برای خلق چه اثر ارزنده‌ای لازم دیده از شیخ طادی تجلیل کند! به خاطر دو اثر ضعیف «شکارچی شنبه» و «روزهای زندگی»؟به نظر می‌رسد امثال شیخ طادی‌ها به جای تقدیر باید در محکمه افکار عمومی پاسخگوی عملکرد ضعیف خود در اختصاص بودجه‌های سنگین سینمایی باشند. اتفاقاً همین رزومه‌های مغشوش و تهی است که امثال شیخ طادی‌ها را به طلبکاری از انقلاب می‌کشاند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124980

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر