یکی از اعضای فاسد و کلاهبردار شورای شهر دستگیر شد

یک عضو شورای شهر به اتهام فساد و کلاهبرداری دستگیر شد.

یکی از اعضای فاسد و کلاهبردار شورای شهر دستگیر شد

عضو شورای شهر مسجدسلیمان دستگیر شد. یکی از اعضای فاسد و کلاهبردار شورای شهر مسجدسلیمان بازداشت شد. اتهام این عضو شورای شهر مسجدسلیمان، جعل اسناد و کلاهبرداری است. در ۱۰ روز اخیر، یک عضو شورای شهر خرمشهر و سه عضو شورای شهر هویزه نیز بازداشت شده‌اند. دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان جزئیات بازداشت یک عضو شورای شهر مسجدسلیمان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: یک عضو شورای شهر تهران بازداشت شد؟

دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضایی با فساد اداری، بازداشت شد.

رحمان بن سعید، دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان با تأیید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.

دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: این عضو شورا با صدور قرار تأمین منتهی به بازداشت، روانه زندان شد و پرونده برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با موضوع در مرحله تحقیقات قرار دارد.

در ۱۰ روز اخیر، یک عضو شورای شهر خرمشهر و سه عضو شورای شهر هویزه نیز بازداشت شده‌اند.

طبق گفته رئیس کل دادگستری خوزستان، در سال گذشته ۱۲ پرونده شاخص فساد اقتصادی تشکیل و پیگیری شده است.

بازداشت عضو شورای شهر در جلسه!

 یک عضو شورای شهر خرمشهر به هنگام برگزاری جلسه شورا توسط ماموران بازداشت شد.

براساس توییت «عباس مدحجی» خبرنگار در خرمشهر،به هنگام برگزاری جلسه سوال از شهردار در شورای شهر خرمشهر، ماموران با حضور در ساختمان شورا، یکی از اعضای شورای شهر را بازداشت کردند و با خود بردند. جزئیات اتهام این عضو شورا اعلام نشده است.

ماموران همچنین به دنبال بازداشت عضو دیگر شورای شهر هم بودند اما او غایب بود.

شورای شهر

با اتفاق امروز، تعداد بازداشتی‌های شورای شهر خرمشهر به عدد ۶ می‌رسد؛ این در حالی است که این شورا ۷ عضو دارد. در نتیجه تنها عضو غیربازداشتی شورای شهر، هم اکنون فراری است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94486

ارسال نظر