مهدی ابریشمچی بازداشت شد؟

این روزها اخبار مختلفی از اردوگاه منافقین در آلبانی به بیرون درز پیدا می کند

مهدی ابریشمچی بازداشت شد؟

این روزها اخبار مختلفی از اردوگاه منافقین در آلبانی به بیرون درز پیدا می کند

به گزارش عرشه آنلاین در تازه ترین خبر گفته می شود در بین کسانی که پلیس آلبانی در پادگان مجاهدین خلق بازداشت کرده مهدی ابریشمچی همسر سابق مریم رجوی و از مسئولان رده بالای این گروهک وجود دارد.

کانال روشنگری در روبیکا که این خبر را منتشر کرده نوشت: برخی از رسانه ها نوشته‌اند که در بین کسانی که پلیس آلبانی در پادگان مجاهدین خلق بازداشت کرده  مهدی ابریشمچی همسر سابق مریم رجوی و از مسئولان رده بالای این گروهک وجود دارد. بنا به این گفته این رسانه‌ها با این حساب کار سازمان مجاهدین خلق را باید تمام شده دانست.

به دنبال اعلام «انقلاب ایدئولوژیک» در سازمان مجاهدین در سال ۱۳۶۴، مهدی ابریشم‌چی، همسرش مریم قجَر عضدانلو را طلاق داد و همسر سابقش به ازدواج مسعود رجوی درآمد

اخیرا در جریان حمله گسترده پلیس آلبانی به «اشرف ۳» یکی دیگر از عناصر جنایت‌کار و مخوف این سازمان به نام «عبدالوهاب فرجی‌نژاد» نیز کشته شده است

ایسنا نوشت مقر گروهک تروریستی منافقین موسوم در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این فرقه با پلیس آلبانی بوده است. براساس گزارش‌های رسانه‌های آلبانی، در اثر درگیری میان نیروهای پلیس و عناصر منافقین یکی از اعضای این گروهک تروریستی معدوم شده و نزدیک به ۱۰۰ نفر از ساکنین کمپ «تیرانا» معروف به «اشرف ۳» زخمی شده‌اند.

البته مقام‌های رسمی کشور آلبانی، تاکنون هیچ کدام از آمار منتشر شده توسط گروهک منافقین را تائید نکرده است. ولی به استناد اطلاعیه گروهک منافقین، فرد معدوم شده در عملیات پلیس «عبدالوهاب فرجی‌نژاد» معروف به «علی مستشاری» است. این فرد که به نام تشکیلاتی «افشین» نیز معروف بوده است، در کارنامه‌های خود برگ ننگین شرکت در عملیات موسوم به مروارید ( انتفاضه شعبانیه) را داشته است. عملیاتی که منجر به کشته شدن ۲۵۰۰۰ مردم مظلوم کرد و شیعه عراق شد. مزدوری و ستون پنجم ارتش عراق و به بند کشیدن اعضای ناراضی و ممانعت از خروج بسیاری از آنان از کمپ مرگ‌آور اشرف از دیگر سوابق این افرد است. فرجی ‌نژاد در میان منافقین به «قصاب رجوی» معروف بوده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94013

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر