هشدار میرتاج‌الدینی به نمایندگان درباره انتخابات مجلس

نائب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور را در راستای حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات دانست و به نمایندگان توصیه کرد، مراقب باشند به گونه‌ای عمل کنند که شائبه سوء‌استفاده از امکانات و موقعیت‌شان در انتخابات ایجاد نشود.

هشدار میرتاج‌الدینی به نمایندگان درباره انتخابات مجلس

ایرنا نوشت: نائب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور را در راستای حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات دانست و به نمایندگان توصیه کرد، مراقب باشند به گونه‌ای عمل کنند که شائبه سوء‌استفاده از امکانات و موقعیت‌شان در انتخابات ایجاد نشود.

به گزارش عرشه آنلاین، محمدرضا میرتاج‌الدینی درخصوص ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا آخرین روز دوره چهارساله نماینده ملت هستند حتی اگر در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت نکرده و یا رای نیاورند. لذا باید شان نمایندگان در پیگیری مشکلات مردم حفظ شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت کشور این ابلاغیه انتخاباتی را در راستای حفظ بی‌طرفی صادر کرده بود. به نظر من با تعامل دولت و مجلس این ابهام قابل حل است وزیر کشور نیز با ابلاغیه دوم ابهامات را برطرف کرد.

میرتاج‌الدینی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت و بی‌طرفی در انتخابات گفت: نمایندگان باید به گونه‌ای عمل و رفتار کنند که شائبه سوءاستفاده از موقعیت‌ها ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه این ماجرا به پایان رسیده است و نباید حاشیه‌سازی کرد اظهار کرد: قوه مجریه و مقننه باید با تعامل و برادری در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور در راستای شفافیت بود، گفت: نمایندگان هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم باید ضمن پیگیری مشکلات مردم مراقب باشند که شائبه سوءاستفاده از امکانات و موقعیت در انتخابات ایجاد نشود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93897

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر