ابراهیم رئیسی به معاون حسن روحانی پیام داد

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به معاون حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشور پیام داد.

ابراهیم رئیسی به معاون حسن روحانی پیام داد

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به «اسحاق جهانگیری» معاون حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشور پیام داد. 

رئیس‌جمهور با ارسال پیامی درگذشت والده اسحاق جهانگیری را تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده بزرگوار دکتر اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس تصریح کرد: «این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فرزندانی دلیر و انقلابی پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.»

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری

ضایعه درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده بزرگوار جناب‌عالی و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، موجب تالم خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فرزندانی دلیر و انقلابی پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

مادر اسحاق جهانگیری درگذشت

مادر شهیدان «یعقوب و محمد جهانگیری» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

فاطمه بهرامی» مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور سابق و مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری، دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

اسحاق جهانگیری، از چهره‌های سیاسی استان کرمان و معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر نوشت: «مادرم حاجیه فاطمه بهرامی سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید.»

او در ادامه نوشته است: «او در خانه و خانواده سرچشمۀ وفا و صفا و مظهر مهر و رضا بود و در همه جا و برای همه کس خیرخواه و همراه بود. عمری عشق ورزید و با مناعت زیست و سرمشق ایمان و ایثار شد. یادش بخیر و جان پاکش سیراب لطف پروردگار مهربان باد.»

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان جهانگیری را تسلیت گفت.

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به اسحاق جهانگیری نوشت: «خبر درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر دو شهید بزرگوار ایران اسلامی واصل و موجب تالم و تاثر اینجانب شد. ایثار، ایمان و خیرخواهی آن بانوی مومنه و صبر و شکیبایی در فراق فرزندان شهیدش توشه بزرگی برای آخرت او خواهد بود و یاد و خاطره آن مرحومه در اذهان باقی خواهد ماند.»

معاون اول رئیس جمهور ضمن تسلیت مصیبت وارده به خانواده جهانگیری ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال رحمت و بخشایش خویش را نثار روح بلند او کرده و به بازماندگان صبر و آرامش عطا کند.

شادروان فاطمه بهرامی مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری روز شنبه دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

شهید محمد جهانگیری ۲۳ آبان ۱۳۵۹ در سوسنگرد و شهید یعقوب جهانگیری ۲۲ اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون به شهادت رسید و تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92855

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر