خبر جدید نماینده مجلس از وضعیت لایحه عفاف و حجاب

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است، گفت: کمیسیون تلاش می‌کند تا لایحه عفاف و حجاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما تنظیم و حراست شود.

خبر جدید نماینده مجلس از وضعیت لایحه عفاف و حجاب

خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است، گفت: کمیسیون تلاش می‌کند تا لایحه عفاف و حجاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما تنظیم و حراست شود.

احمد راستینه هفشجانی در تشریح نشست دوم امروز کمیسیون فرهنگی، گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی به صورت ویژه پیش نویس لایحه عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار دادند که مقرر بود این لایحه طی روز‌های گذشته در مجلس اعلام وصول شود، اما تاکنون محقق نشده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست ویژه دغدغه‌های فعالان این حوزه در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نگرانی که در خصوص احکام پیشنهادی این لایحه مطرح شده بود مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد به محض اعلام وصول این لایحه دوفوریتی توسط مجلس کمیته‌ای برای رسیدگی آن تشکیل و تمام دغدغه‌ها و پیشنهادات مورد رسیدگی قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: احکام لایحه عفاف و حجاب باید بازدارندگی لازم و کافی از کشف حجاب و برهنگی را داشته باشد و همچنین دستگاه‌های مربوط موظف به اجرای وظایف تعیین شده خود در این قانون هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91660

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر