سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

اسم زن رمز آشوب جریان اصلاحات است/ اصلاح‌طلبان در قضیه قتل میترا استاد، کرامت زن را زیرسوال بردند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌گوید:اساساً اسم زن رمز آشوب جریان اصلاحات است، کما اینکه یک بار درباره جریان ندا آقاسلطان مواردی را مطرح کردند و امروز درباره مهسا امینی.

اسم زن رمز آشوب جریان اصلاحات است/ اصلاح‌طلبان در قضیه قتل میترا استاد، کرامت زن را زیرسوال بردند

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی عرشه آنلاین در ارزیابی آسیبی که قضیه مرگ مهسا امینی به اعتماد عمومی وارد کرد، گفت: امروز متأسفانه فضای مجازی از طریق دروغ‌پردازی و شانتاژهای خبری تلاش می‌کند بر حقیقت پرده ابهام بیندازد و از طرفی برخی منفعت‌طلبان و جریان‌های سیاسی که به کما رفتند، تلاش می‌کنند از فضای مجازی برای احیای خود و دروغ گفتن و تهمت زدن به نظام اسلامی استفاده کنند. فارغ از اینکه حادثه مرگ مهسا امینی تلخ بود و سبب داغدار شدن خانواده او شد و بنده هم به خانواده مهسا امینی تسلیت می‌گویم، اما بسیار بد است که احساسات بر عقلانیت غلبه پیدا کرده و قبل از اینکه پرونده‌ای تشکیل شود و ابعاد پرونده شفاف و مشخص شود، برخی به پیش‌داوری ها و دروغ متوسل می‌شوند. 

وی افزود: اساساً اسم زن رمز آشوب جریان اصلاحات است، کما اینکه یک بار درباره جریان ندا آقاسلطان مواردی را مطرح کردند و امروز درباره مهسا امینی. اساساً اینها به کرامت و حقوق زن اعتقادی ندارند اگر اعتقاد داشتند آن روزی که میترا استاد به دست لیدر جریان اصلاح‌طلب کشته شد و قتل احراز شد، کرامت حقوق زن را زیرسوال نمی‌بردند. لذا بنده سفارش می‌کنم همه به عقلانیت و صبر رجوع کنند و از تصمیمات احساسی،جوزده و مبتنی بر دروغ های فضای مجازی پرهیز کنند.

راستینه با اشاره به حضور مردم در مراسم اربعین و غدیرخم تصریح کرد: مردم ما، مردم بزرگی هستند. مردم ما عظمت ۴ میلیون زائری است که در اربعین حضور پیدا کردند و یا در واقعه غدیرخم در تهران به صحنه آمدند، لذا مردم ما صبور و بصیر هستند. در این میان عده‌ای هم نمی‌خواهند اقناع شوند و همیشه خود را به موج فضای مجازی می‌سپارند که طبیعتاً نمی‌توان به راحتی آنها را قانع کرد.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه فیلم پلیس درباره مهسا امینی شما را به عنوان یک نماینده قانع کرد؟ خاطرنشان کرد: فعلا بخشی از فیلم پخش شده، هنوز مستندات کامل پرونده بیان نشده و ما منتظر هستیم براساس قانون، قوه قضاییه نتیجه آنچه که مورد بررسی قرار داده، را اعلام کند. بنابراین بعد از بررسی دقیق پرونده می‌توانیم اظهارنظر کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44580

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر