جزییات حادثه خونین ایذه /یک مامور شهید و یکی از بستگان خانواده کیان پیرفلک کشته شد

"در پی درگیری در روستای پرچستان ایذه، محل دفن کیان در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا "به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان "محمد قنبری " بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد

جزییات حادثه خونین  ایذه  /یک مامور شهید و یکی از بستگان خانواده کیان پیرفلک کشته شد

سروان محمد قنبری به شهادت رسید

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با تایید شهادت یکی از کارکنان جان بر کف فراجا در شهر ستان ایذه گفت: فردی با خودروی سواری تیبا یکی از کارکنان فراجا بنام محمد قنبری را زیر گرفت. این حادثه منجر به شهادت این مامور فراجا شد.

بیشتر بخوانید حمله خونین به ماموران پلیس در ایذه پس از مراسم یادبود کیان پیرفلک | یک نفر شهید و ۲ نفر زخمی شدند

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان  اظهار کرد:هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد  مرحوم "کیان پیر فلک " نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.  

 وی در ادامه گفت :در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا "به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان "محمد قنبری " بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد شهادت سروان قنبری را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان در پایان گفت :با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

گفته می شود "در پی درگیری در روستای پرچستان ایذه، محل دفن کیان پیرفلک، پویا مولایی‌راد، پسر عموی ماه‌منیر مولایی‌راد (مادر کیان) کشته شد."پویا مولایی‌راد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91631

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • نا امید از فردا

        خدایا خودت به ما رحم کن.خودمون داریم خودمونو نابود میکنیم.ای خدا چرا به دادمون نمیرسی

      ارسال نظر