درگیری مسلحانه در مرز سیستان و بلوچستان و افغانستان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا جزئیات درگیری مسلحانه در مرز سیستان و بلوچستان و افغانستان را اعلام کرد.

درگیری مسلحانه در مرز سیستان و بلوچستان و افغانستان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزداران سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ رضا شیراوژن، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا در تشریح این خبر گفت: مرزداران غیور مستقر در حوزه هنگ مرزی زابل، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله بزرگ مواد مخدر به کشور مطلع شدند و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: درگیری مرزی ایران و افغانستان| ماجرا چیست؟

شیراوژن افزود: مرزبانان پس از ساعت‌ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح و قاچاقچی مواد مخدر که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را داشتند مشاهده و با اقدام تاکتیکی با آنها به صورت مسلحانه درگیر و افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا بیان کرد: در این درگیری، یکی از مرزداران غیور مجروح که برای مداوا سریعأ به مراکز درمانی انتقال یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی تاکید کرد افزود: مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی زابل برای بررسی موضوع، سریعاً درخواست ملاقات مرزی داد و برابر پروتکل‌های مرزی، اعتراض به کشور مقابل صورت گرفت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87276

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر