حمله یک جوان با چاقو این بار به امام جماعت یک روستا + جزییات

فرمانده انتظامی استان مرکزی درباره سوءقصد به امام جماعت روستای احمد آباد ساوه توضیحاتی ارائه کرد.

حمله یک جوان با چاقو این بار به امام جماعت یک روستا + جزییات

در پی حمله جوانی با چاقو به حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، امام جماعت روستای احمدآباد ساوه، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ضارب امام جماعت روستای احمد آباد ساوه در کمتر از ۴ ساعت با اقدام ضربتی پلیس خبر داد و گفت: این فرد دارای اختلالات روانی است.

سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی در این خصوص اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سوءقصد با سلاح سرد به امام جماعت روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ساوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی و با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی حادثه دریافتند، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، امام جماعت روستای احمدآباد ساوه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و خروج از مسجد جامع روستا توسط جوانی که دارای اختلالات روحی و روانی است، با ضربه سلاح سرد مجروح شده و توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی، ضارب در کمتر از ۴ ساعت در یکی از پارک‌های ساوه و قبل از آسیب رساندن به شهروندان در حالی که سلاح سرد به همراه داشت، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تلاش کادر درمان وضعیت جسمانی امام جماعت روستای احمدآباد مساعد است، افزود: علت و انگیزه ضارب در دست بررسی قرار دارد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85854

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر