تصمیم جدید مجلس برای صندوق بازنشستگی مس و استیضاح وزیر دولت رئیسی

نایب رییس کمیسیون اقتصادی درباره برنامه مجلس شورای اسلامی در خصوص استیضاح وزیر ورزش توضیحاتی ارائه کرد.

تصمیم جدید مجلس برای صندوق بازنشستگی مس و استیضاح وزیر دولت رئیسی

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، از خارج شدن برنامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان از دستورکار خانه ملت خبر داد.

شهباز حسن‌پور، ماینده مردم سیرجان و بردسیر و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه «سمینار مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور» که با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، در واکنش به یکی از مدیران وزارت ورزش که مسئله استیضاح وزیر را پیش کشید، گفت: این موضوع از دستور کار خارج و دیشب نیز به وزیر اعلام شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست بازنشستگان شرکت مس مبنی بر لغو مصوبه الحاق صندوق بازنشستگی مس به مجموعه‌های دولتی افزود: از پیگیری حقوق این افراد کوتاه نمی‌آییم.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما خواسته‌ای از دولت نداریم و آمادگی داریم دولت را حمایت کنیم؛ اما در بحث اساسنامه صندوق بازنشستگی مس یک گام هم عقب نمی‌نشینیم.

حسن پور بیان داشت: بیشترین مشارکت بخش خصوصی را در سیرجان داریم و رکورد سرانه فضای ورزشی این شهرستان را به یک متر و ۵۰ سانتیمتر رساندیم؛ اما وزارت ورزش باید گام‌های اساسی در این حوزه بردارد.

او افزود: مجلس باید مشارکت ۵۰ درصدی دولت را در فضای ورزشی لحاظ کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74175

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر