استیضاح وزیر ورزش کلید خورد

محور‌های دوازده‌گانه در خصوص ضرورت‌ها و دلایل استیضاح وزیر ورزش و جوانان را با بیش از پنجاه امضا به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.

استیضاح وزیر ورزش کلید خورد

احمد راستینه هفشجانی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای رئیس جمهور گام مثبتی برای اصلاح رویه‌های ساختار اقتصادی برداشت و یک قدم هم باید برای اصلاح حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی بردارد و با جابه‌جایی وزیر ورزش و جوانان شور و نشاط اجتماعی را در بدنه ورزشکاران تقویت کند.

وی ادامه داد: محور‌های دوازده گانه در خصوص ضرورت‌ها و دلایل استیضاح سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را با بیش از پنجاه امضا به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره دلایل استیضاح وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بی سر و سامانی در فدراسیون‌های ورزشی، سرگردانی قهرمانان، عدم توجه به نظامنامه فرهنگی ورزش کشور، عدم توجه به حل مشکل مسکن و اشتغال قهرمانان، عدم توجه به صندوق حمایت از پیشکسوتان و ورزشکاران، کاهش نقش آفرینی پیشکسوتان ورزشی در ساماندهی ورزش کشور، دخالت‌های بی رویه در مجامع فدراسیون‌ها و دلایل متعدد دیگر ضرورت استیضاح وزیر ورزش و جوان به صورت جدی مورد توجه مجلس قرار گرفته است.

او گفت: انتظار از دولت این است که نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63886

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر