رئیسی : بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند

مدیران بانیان وضع موجود نباید به کار خود ادامه دهند زیرا شدیدترین خسارت را به کشور وارد کردند.

رئیسی : بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند

انتخاب نوشت : رئیس‌جمهور با بیان اینکه بانیان وضع موجود حق گرفتن پست مدیریتی را ندارند، گفت: مدیران بانیان وضع موجود نباید به کار خود ادامه دهند زیرا شدیدترین خسارت را به کشور وارد کردند.

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در پانزدهمین سفر استانی خود به گیلان در دیدار با نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مردم در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه گیلان دارای نخبگان خوبی در عرصه‌های مهم علمی و دانشگاهی است، اظهار کرد: صحبت‌های بسیاری خوبی در این جلسه توسط نخبگان و اقشار مختلف جامعه مطرح و قطعاً تمامی دغدغه‌ها موردتوجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نیروهای انسانی کارآمد، مؤثر و علمی در گیلان گفت: این استان سرافراز دارای ظرفیت‌های انسانی بسیار خوبی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دینی ازجمله آیت‌الله بهجت، امینیان، احسان‌بخش و محمدی گیلانی بوده و وجود هشت هزار شهید در این استان گواه بر این مهم است لذا باید از این ظرفیت به‌درستی بهره‌مند شد.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اهتمام دولت بر استفاده صحیح از برنامه‌های پژوهشگران در راستای حل مشکلات گیلان افزود: یکی از سؤالات مهم این است که آیا نتیجه بررسی پژوهشگران در راستای علت و دلایل فقر و بیکاری در گیلان به نتیجه رسیده شده یا خیر، ولی هیئت دولت این آمادگی را دارد تا نتایج بررسی‌های آنان را بکار بگیریم.

رئیسی با اذعان اینکه گیلان به لحاظ سرمایه هیچ‌گونه کم‌ و کاستی وجود ندارد، بیان کرد: استان گیلان در پیوستن به شانگهای، اکو و اتحادیه اوراسیا یک محور مهم است ولی برای بهره‌برداری از آن نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها است.

 

رئیس، جمهور از آمادگی روسیه به‌منظور خرید محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: باید به کشاورزان تسهیلات داده شده و تضمین خرید محصول هر چه سریع‌تر انجام شود و کشور روسیه و دیگر کشورهای همسایه آمادگی لازم برای خرید محصولات کشاورزی از جمهوری اسلامی را دارد.

رئیسی با بیان اینکه بانیان وضع موجود اجازه پست گرفتن در گیلان را ندارند، افزود: مدیران بانیان وضع موجود نباید به کار خود ادامه دهند زیرا شدیدترین خسارت را به کشور وارد کردند و امروز به مدیران اعلام شد که مدیران جوان، انقلابی و تحول‌خواه برای گیلان معرفی شود.


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7340

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر