تذکر حاج قاسم به حسن روحانی چه بود | فیلم

در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی برادرانه به اقای روحانی تذکر داد و گفت ما آمدیم که به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.

 تذکر حاج قاسم به حسن روحانی چه بود | فیلم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: شهید سلیمانی در اصول محکم و یک فرد انقلابی بود و روحیه سازش‌کاری نداشت ولی درباره مسائل سلیقه‌ای می‌گفت مردم حق دارند. اگر کسی نوعی حرکت که موجب خدشه به اصول می‌شد، ورود می‌کرد. در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی برادرانه به اقای روحانی تذکر داد و گفت ما آمدیم که به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد. 

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در برنامه «ملک سلیمان» ادامه داد: جایی که کسی پایش را از اصول بیرون می‌گذاشت و وارد خطوط قرمز می‌شد، حاج قاسم محکم بود.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی وقتی آقای روحانی ضدآمریکایی صحبت کرد، به او گفت من دست تو را می‌بوسم؛ با این سخن، به بسیاری از حزب‌اللهی‌ها برخورد ولی او حاضر بود برای تشویق یک فرد که به مسیر انحرافی نرود، از خودش هزینه بدهد. بعد از آن، در جلسه‌ای خصوصی به ایشان گله هم کردند ولی او حاضر بود هزینه بدهد تا فرد را تشویق کند. مقام معظم رهبری سال‌های سال فرمودند که مشکل ما با رفتن به سمت غرب حل نمی‌شود و نباید دست به‌سوی آنان دراز کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره آغاز درگیری‌ها در مناطقی از جمله سوریه و عراق، گفت: برآورد سپاه و نیروی قدس و شهید سلیمانی این بود حرکت‌هایی که در منطقه شروع شده، منشأ اتفاقات بزرگی خواهد بود ولی رهبری معظم انقلاب تحلیل دقیقی از مسئله داشتند. برخی مطالبی که ایشان می‌فرمودند را شاید امثال ماها آن‌طور درک نمی‌کردیم ولی آن تحرکات برای این بود که منطقه را تغییر دهند و نهایتا دنبال ایران بیایند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64440

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر