توصیه روزنامه اطلاعات به دولت سیزدهم؛ دست از سر دولت قبلی بردارید

روزنامه اطلاعات نوشت: توصیه‌ای که به نمایندگان محترم و ارکان دولت معزز می‌توان داشت اینکه به علم و دانایی و توصیه‌های کارشناسی بیشتر عنایت کنند و دست از سر دولت قبل و فرافکنی‌های این چنینی بردارند. دیگر دولت قبل بر سر کار نیست.

توصیه روزنامه اطلاعات به دولت سیزدهم؛ دست از سر دولت قبلی بردارید

روزنامه اطلاعات با مروری بر وضعیت اقتصادی کشور و وعده‌هایی که دولت رئیسی داده بود با تاکید بر اینکه «دیگر دولت قبل بر سر کار نیست» از دولت و نمایندگان مجلس خواسته دست از فرافکنی بردارند  و به توصیه کارشناسان گوش کنند.

به گزارش اطلاعات، نمایندگان محترم گمان می‌کنند که اگر تمام کارکنان و کارشناسان بانک مرکزی و سازمان برنامه را که به تعبیر آنان تیم دولت قبلی است عوض کنند دلار سر خم می‌کند و گوش به فرمان دوستان می‌شود و بدون توجه به تورم خود را به همان قیمت دلخواه می‌رساند.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: هر دو قوه، هم مجریه و هم مقننه شریک پیدایی این وضعند...تا زمانی که ریشه‌های بحران اقتصادی به وجود آمده با نگاه علمی و دقیق کارشناسانه فهم و درک‌ نشود، نه تغییر و تعویض این مدیر و فلان وزیر مشکلی را حل می‌کند و نه داد و فریادها و پرخاش‌ها و به هم پریدن‌ها. وقتی نماینده محترم قیمت ارز خارجی را بی‌ارتباط به تورم و خلق نقدینگی و چاپ پول بدون پشتوانه و کسری بودجه می‌انگارد در حقیقت تمام منطق اقتصاد را به سخره می‌گیرد. توصیه‌ای که به نمایندگان محترم و ارکان دولت معزز می‌توان داشت اینکه به علم و دانایی و توصیه‌های کارشناسی بیشتر عنایت کنند و دست از سر دولت قبل و فرافکنی‌های این چنینی بردارند. دیگر دولت قبل بر سر کار نیست.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62444

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر