تنها عضو هیات دولت روحانی در تیم رئیسی تغییر می کند

پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، این روزها اخباری از جابه جایی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در فضای رسانه‌ای منتشر شده است

تنها عضو هیات دولت روحانی در تیم رئیسی تغییر می کند

پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، این روزها اخباری از جابه جایی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در فضای رسانه‌ای منتشر شده است. شنیده‌ها حاکی است، یک استاد تمام هوش مصنوعی سکاندار معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری می‌شود.

پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، این روزها اخباری از جابه جایی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در فضای رسانه‌ای منتشر شده است. تا پیش از این سورنا ستاری این معاونت را عهده دار بود اما این روزها خبر از کناره گیری وی از سکانداری این معاونت به گوش می‌رسد. 

برخی گمانه زنی‌ها حکایت از جانشینی احتمالی دکتر حسنی آهنگر، استاد تمام گروه مهندسی کامپیوتر و متخصص حوزه هوش مصنوعی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دارد، که در صورت انتصاب ایشان به این سمت، با توجه به جایگاه هوش مصنوعی در دنیای امروز، می‌توان چنین انتخابی را کاملا هوشمندانه قلمداد کرد. 

دکتر حسنی آهنگر متولد ۱۳۵۰، یکی از مدیران جوان، جهادی و انقلابی، رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) و استاد تمام گروه مهندسی کامپیوتر است. او یکی از متخصصان حوزه هوش مصنوعی است که در سوابق خود، ثبت حدود ۲۲۵ مقاله در سطح بین المللی و جهان اسلام را در کارنامه دارد

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24086

ارسال نظر