ورود رئیسی به فاجعه آلودگی هوای پایتخت

عضو شورای شهر تهران می‌گوید: شهرداری سهم خود را پرداخت کرده است و از دولت می‌خواهیم کوتاهی نکند و سهم خود را پرداخت کند؛ همه مردم می‌خواهند مشکل آلودگی هوا حل شود.

ورود رئیسی به فاجعه آلودگی هوای پایتخت

سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آلودگی هوا تهران گفت: طی ۱۰ روز گذشته آلودگی هوای تهران به بیشترین حد خود رسیده است و در موضوع آلودگی هوا شهرداری فقط در ماده ۱۰ مسئول است و ۳۰ درصد بودجه امسال به موضوع حمل و نقل اختصاص یافته است.

او ادامه داد: شهرداری سهم خود را پرداخت کرده است و از دولت می‌خواهیم کوتاهی نکند و سهم خود را پرداخت کند؛ همه مردم می‌خواهند مشکل آلودگی هوا حل شود.

نجفی با بیان اینکه توسعه کمربند سبز تهران وظیفه شهرداری است گفت: سازمان دهیاری‌ها مکلف است ۲۰ درصد منابع به این کار اختصاص دهد اما این کار را انجام نداده است.

او گفت: نمایندگان مجلس از وزرا درباره آلودگی هوا سوال نمی‌کنند. آلودگی هوا در تهران نگران کننده است و روی سلامت مردم اثر گذار می‌گذارد. زمانی که کرونا ایجاد شد، قرارگاهی مخصوص ایجاد شد؛ باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور باید خود وارد عمل شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61068

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر