ماجرای تیراندازی و قتل یک قاضی در ارومیه

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند با درباره کشته شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه واکنش نشان داد.

ماجرای تیراندازی و قتل یک قاضی در ارومیه

 رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند با درباره کشته شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه  واکنش نشان داد.

 روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی نوشت: ناصر عتباتی روز چهارشنبه اظهار کرد: جریان رسانه‌ای معاند از ابتدای بروز اغتشاشات در کشور همواره راهبردهای متفاوتی را برای انتشار اخبار کذب به کار برده است؛ این شیوه‌ها که در مقاطع زمانی مختلف متفاوت شده و نوع جدیدی از دروغ را منتشر می‌کنند حتی تا صدور احکام قطعی قضایی از سوی جریان‌های ضد انقلاب پیش رفته‌اند.

وی افزود: در روزهای گذشته اما مدل جدیدی از کشته سازی با چاشنی دستاورد در رسانه‌های معاند منتشر شد؛ افراد وابسته به جریان خبری معاند در شبکه‌های اجتماعی ادعایی با عنوان کشته شدن یکی از قضات شهرستان ارومیه منتشر کردند.

عتباتی ادامه داد: نوع تنظیم خبر به گونه‌ای بود که عنوان شده یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در منزل شخصی خود در این شهرستان شهید شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به در قید حیات بودن قاضی مورد اشاره در مورد آخرین وضعیت وی گفت: فردی که مدعی کشته شدن او هستند چند سالی است باز خرید خدمت شده و در کسوت وکالت در حال فعالیت است.

 

منبع: تازه نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59836

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر