روزنامه اصولگرا ادعای وزارت ارتباطات را رد کرد

روزنامه خراسان با رد ادعای وزارت ارتباطات مبنی بر حضور حدود ۷۰ میلیون کاربر در پیام‌رسان‌های داخلی نوشت: چطور امکان دارد این حجم از کاربران در ۴ پیام‌رسان حضور داشته باشند، اما بسیاری از کسب‌وکارها هنوز نتوانستند مخاطبان و مشتریانشان را پیدا کنند و با این میزان از خسارت روبه‌رو شوند؟

روزنامه اصولگرا ادعای وزارت ارتباطات را رد کرد

روزنامه اصولگرای خراسان ادعای وزارت ارتباطات مبنی بر حضور حدود ۷۰ میلیون کاربر ایرانی در پیام‌رسان‌های داخلی را رد کرد.

به گزارش خراسان، در این مدت گزارش های مختلفی از میزان خسارت به کسب و کارهای اینترنتی و حتی زیان و ورشکستگی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت منتشر شده است. با این حال ،اما وزارت ارتباطات آماری منتشر کرده که نشان می دهد اکنون بیشتر از ۳۱ میلیون کاربر به صورت روزانه از پیام رسان های داخلی استفاده می کنند و حدود ۷۰ میلیون کاربر هم به صورت ماهانه سراغ پیام رسان های داخلی  می روند! گزارشی که در فضای مجازی با اماواگر هایی همراه بوده است و بسیاری از کاربران فضای مجازی و فعالان توئیتری نوشته اند چطور امکان دارد این حجم از کاربران در ۴ پیام رسان حضور داشته باشند، اما بسیاری از کسب و کارها هنوز نتوانستند مخاطبان و مشتریان شان را پیدا کنند و با این میزان از خسارت روبه رو شوند؟

در ادامه خراسان یادآوری کرده است: آمار وزارت ارتباطات از میزان کاربران فعال در حالی است که میزان نصب اپلیکیشن های داخلی در کافه بازار نشان می دهد ایتا +۱۰ میلیون نصب، بله ۶ میلیون نصب، روبیکا +۱۰ میلیون نصب و سروش +۹ میلیون نصب دارد. یعنی جمع نصب این پیام رسان ها از کافه بازار، مهم ترین بستر نصب اپلیکیشن ها، بیشتر از ۳۵ میلیون است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59449

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر