انتقاد روزنامه ابتکار از تناقضات گفتاری مسئولان؛ این همه تناقض هر وعده ای را باورناپذیر کرده

روزنامه ابتکار نوشت: در روزی که قالیباف با وعده اصلاحات اساسی تلاش می‌کرد شاید پالس مثبتی به جامعه دهد همزمان ۲۲۷نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای دایر بر تقاضای اعدام معترضین منتشر می‌کنند و باعث شد حرف رئیس مجلس همچون یک جک در جامعه مورد تمسخر قرار بگیرد.

انتقاد روزنامه ابتکار از تناقضات گفتاری مسئولان؛ این همه تناقض هر وعده ای را باورناپذیر کرده

روزنامه ابتکار در سرمقاله امروز خود به قلم محمدعلی وکیلی از تناقضات گفتاری و رفتاری مسئولان حکومتی انتقاد کرد و آن را باعث بی‌اعتمادی مردم دانست.

به گزارش ابتکار، شکاف عمیقی میان افکار عمومی و مسئولان رخ داده است. سخنان مسئولین دیگر توان اقناع عمومی را ندارد. به قدری در ماجراهای مختلف این شکاف عمیق شده، که اکنون هر حرف راستی هم زده می‌شود مردم فکر می کنند حتماً کاسه ای زیر نیم کاسه است. در این وضعیت اولین اولویت باید بازسازی افکار عمومی باشد اما تناقضات عجیب در حکومت اجازه نمی دهد مسئله باورپذیری سخنان صاحبان قدرت کمی ترمیم شود. در روزی که قالیباف با وعده اصلاحات اساسی و حکمرانی نو تلاش می کرد شاید پالس مثبتی به جامعه دهد همزمان ۲۲۷نفر از به اصطلاح نمایندگان ملت بیانیه ای دایر بر تقاضای اعدام معترضین منتشر می‌کنند و باعث شد حرف رئیس مجلس همچون یک جک در جامعه مورد تمسخر قرار بگیرد. این همه تناقض و این غیبت اراده بزرگ و جدی جهت تغییر، هرگونه وعده ای را باورناپذیر کرده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53140

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر