نماینده کرج: حادثه اخیر کرج به دست خرابکاران حرفه ای رقم خورد

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در کرج آن حادثه را رقم زدند نه مردم عادی بودند نه حتی اراذل و اوباش معمولی، بلکه خرابکارهای حرفه ای و آموزش دیده بودند که برای ایجاد ناامنی به آن محل اعزام شدند.

نماینده کرج: حادثه اخیر کرج به دست خرابکاران حرفه ای رقم خورد

فارس نوشت: مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر که توسط آشوبگران در کرج رقم خورد، گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است.

وی با بیان اینکه آشوبگران با این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف بیشتر نمی‌توانند داشته باشند، اظهار کرد: هدف این رفتارهای غیر انسانی تنها جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به تیراندازی با سلاح گرم از سوی اراذل و اوباش، تصریح کرد: به راحتی اسلحه را از فاصله نزدیک به سمت پلیس مجروح و بی دفاع نشانه می‌گیرد و آن دیگری به همان تن بی رمق لگدپرانی می‌کند، این می‌تواند کار مردم عادی باشد؟

وی با تاکید بر اینکه اینها را به اسم مردم کرج نزنید، اضافه کرد: بله مردم انتقاد و مطالبه دارند، اعتراض برای بهبود اوضاع و با هدف اصلاح ایرادات وجود دارد، اما این‌ها هدف تخریب و خونریزی و ویران‌سازی کشور را دنبال می‌کند، این‌ها نمی‌توانند مردم عادی باشند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: افرادی که تجمع دیروز را لیدری کرده و به خون و خشونت کشاندند نه مردم عادی بودند و نه حتی اراذل و اوباش معمولی، بلکه اغلب آنها که غیر کرجی بودند و از اطراف به این نقطه فراخوان شده و خرابکاران حرفه‌ای بودند.

عسگری اضافه کرد: لیدرها با طراحی و برنامه‌ریزی قبلی اقدام نموده،‌ ماشین‌های پر از سنگ را به منطقه آورده و خون ریختن و آدم کشتن برایشان عادی و شبیه تفریح بود مثل بازیگران بازی‌های مجازی!

این نماینده مجلس اضافه کرد: افرادی که به ماشین‌های عبوری مردم سنگ‌پرانی کرده و راه عبور مردم را با خشونت تمام سد می‌کنند و پلیسی که برای بازکردن راه اقدام می‌کند را بی‌رحمانه به خون می‌کشند و جوان بسیجی مدافع امنیت را مظلومانه به شهادت می‌رسانند و پرچم مقدس کشور را با بی‌حرمتی به پایین می‌کشند چه نامی می‌توان برایشان گذاشت؟ و چگونه باید با آنها برخورد کرد؟

وی تاکیت کرد: درصورت مماشات با اینگونه رفتارهای خونبار، وضعیت کشور چگونه خواهد شد؟ امنیت و آرامشی باقی خواهد ماند؟ اگر بی‌ثباتی و ناامنی فراگیر شود دیگر این دسته و آن گروه و موافق و مخالف نمی‌شناسد همه را به نحوی دربرمی‌گیرد و این کشتی را به دست طوفان حوادث می‌سپارد.

این مقام مسؤول در ادامه خطاب به دستگاه‌ قضایی و امنیتی، الزود: مطالبه از قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، تدبیر به موقع و اقدام سریع، جدی و بازدارنده جهت حفظ حریم امنیت عمومی کشور است.

وی با بیان اینکه این رفتارها چقدر آشناست، درطول تاریخ تا همین اواخر در سوریه و عراق و افغانستان و... شاهد چنین اتفاقاتی بودیم، اظهار کرد: دور تا دور ایران، ایرانی که محور و جزیره ثبات و امنیت در منطقه بوده است، می‌خواهند این محور و تکیه‌گاه را متزلزل کنند، درست در شرایطی که ایران مقدمات یک رشد؛اقتصادی را فراهم کرده و برای حل معضلاتِ انباشته شده در طول یک دهه گذشته خیز برداشته بود، می‌خواهند مانع حرکت آن شوند، می‌خواهند کشور را دچار فرسایش و فروپاشی کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51213

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر