روایت خبرگزاری برنا از ماجرای جان باختن «ناهید مصطفی‌پور» در اعتراضات

چند روز پیش خبری مبنی بر کشته شدن دختر لر بویراحمدی به نام ناهید مصطفی پور در اعتراضات اخیر در تهران در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود ولی اصل ماجرا از زبان خانواده ایشان به شرح زیر است.

روایت خبرگزاری برنا از ماجرای جان باختن «ناهید مصطفی‌پور» در  اعتراضات

خبرگزاری برنا نوشت: میثم مصطفی پور برادر زاده مرحومه در رابطه با این خبر گفت: مرحومه ناهید مصطفی پور به علت ذات ریه و مبتلا شدن به ویروس آنفلوانزا درگذشت و در گذشت او هیچ‌گونه ارتباطی با اعتراضات اخیر نداشته است.

چند روز پیش خبری مبنی بر کشته شدن دختر لر بویراحمدی به نام ناهید مصطفی‌پور در اعتراضات اخیر در تهران در شبکه‌های معاند و ضدانقلاب دست به دست میشود ولی اصل ماجرا از زبان خانواده ایشان به شرح زیر است.

میثم مصطفی پور برادرزاده  مرحومه ناهید مصطفی پور (از یاسوج) در ارتباط با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: مرگ مرحومه ناهید مصطفی‌پور هیچ ارتباط با اعتراضات اخیر نداشته و ایشان چند سالی است که به بیماری ذات ریه مبتلاست؛ با توجه به همین بیماری زمینه ای و مبتلا شدن ایشان به  ویروس انفلوانزا فوت کردند، که به دروغ به عنوان قربانی اعتراضات توسط شبکه‌های ضدانقلاب در حال  انتشار است.

لازم به ذکر است که شوهر ایشان بیش از این در صفحه شخصی خود خبر کشته شدن همسرش مرحومه ناهید مصطفی پور را در اعتراضات اخیر تکذیب کرده بود.
 

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50927

ارسال نظر