اطلاعیه اطلاعات سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)

به‌دنبال ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهرهای چهارمحال و بختیاری، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی منزلی در یکی از شهرستان‌های استان شده که در این مکان افراد اقدام به تهیه مواد آتش‌زا و کوکتل مولوتوف با قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی می‌کردند.

اطلاعیه اطلاعات سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)

سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری اعضای یک تیم خرابکاری مرتبط با ناآرامی‌های اخیر در استان خبر داد.

سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تیم خرابکاری مرتبط با آشوب‌های اخیر در استان خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به‌شرح ذیل است؛ به‌دنبال ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهرهای چهارمحال و بختیاری، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی منزلی در یکی از شهرستان‌های استان شده که در این مکان افراد اقدام به تهیه مواد آتش‌زا و کوکتل مولوتوف با قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی می‌کردند. در این راستا ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49828

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر