واکنش مهم رئیسی به حوادث اخیر | اغتشاش ظلم به ارامش و امنیت کشور است / ویدئو

رییس جمهور در آیین افتتاح رسمی ۵ نیروگاه برق حرارتی گفت اغتشاشات ظلم به علم و دانش افزایی و کسب و کار و جان مردم است

واکنش مهم رئیسی به حوادث اخیر | اغتشاش ظلم به ارامش و امنیت کشور است / ویدئو

رییس جمهور در آیین افتتاح رسمی ۵ نیروگاه برق حرارتی گفت اغتشاشات ظلم به علم و دانش افزایی و کسب و کار و جان مردم است

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در آئین افتتاح رسمی ۵ نیروگاه برق حرارتی به ظرفیت ۱۰۲۶ مگاوات که در محل نیروگاه حرارتی آریان ۲ زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت عده‌ای از هموطنان و زائران حرم حضرت شاه چراغ در شیراز گفت: همان طور که همه ملاحظه کردند دشمن خبیث شب گذشته به حرم شاه‌چراغ حمله کرد و عده‌ای نمازگزار بی‌گناه را به رگبار بست . بعد داعشی‌ها رسما اعلام کردند که این کار را ما کرده‌ایم.

رییس جمهور در آیین افتتاح رسمی ۵ نیروگاه برق حرارتی: اغتشاشات ظلم به علم و دانش افزایی و کسب و کار و جان مردم است

اغتشاش و به‌هم‌ریختگی” ظلم به علم و دانش، کسب و کار، امنیت آرامش و مردم بی‌گناهی است که در خیابان‌ها آسیب می‌بینند و در این اتفاقات به وضوح دست دشمن را می‌بینیم چرا که ما به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و دشمنان به دنبال بیکار کردن آن‌ها‌ست

امنیت و آرامش اصل و لازمه همه اقدامات و کار و تلاش، تولید، علم افزایی و دیگر فعالیت های علمی، اقتصادی، فرهنگی و .. است؛ امنیت اصل و همه اقدامات فرع بر حفظ امنیت است مردم کشور ببینند دست دشمن، توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمن را که نمی‌خواهد ایران اسلامی رشد و پیشرفت کند.

این اغتشاشات و فتنه‌ها‌ شما را به هیچ عنوان در تصمیم و اراده پولادین خود سست نکند پیام من به شما این است که ‌اجازه نخواهیم نداد قطار پیشرفت کشور کند و یا متوقف شود. ‌این حوادث شما را ناامید نکند و با اراده پولادین ‌به تلاش‌های خود ادامه دهید. راه پیشرفت کشور تلاش و همت جهادی است و اگر می‌خواهید دشمنان را ناامید کنید به شعار سال رهبری توجه کنید.

 

اغتشاش ظلم به ارامش و امنیت کشور است

اغتشاش بستری برای اقدامات تروریستی است

اجازه نخواهیم داد قطار شتابان پیشرفت کشور کند و یا متوقف شود

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49466

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر