واکنش سردار جلالی به هک شدن برخی سایت ها و سازمان ها توسط گروه انانیموس

سردار جلالی گفت: بخش عمده ای از این حملات سایبری که ادعا شده بود را مورد بررسی قرار دادیم که کذب محض بود و هیچ عملیاتی اتفاق نیافتاده است و بعضی در حد یک دیفیس یک دقیقه ای بود و صرفا بزرگنمایی صورت گرفت.

واکنش سردار جلالی به هک شدن برخی سایت ها و سازمان ها توسط  گروه انانیموس

رئیس پدافند غیر عامل گفت: بخش عمده ای از حملات سایبری که بر علیه کشور مطرح می‌کنند تبلیغات منفی دشمن است.

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پاسخ به این سوال که اخیرا گروهک هکری‌ موسوم به انانیموس ادعاهای زیادی مبنی بر هک شدن برخی سایت ها و سازمان ها را مطرح کرد، چقدر این ادعا ها صحت داشته و آماری از حملات سایبری که اخیرا رخ داده را ارائه می‌کنید؟ گفت: این‌‌ها در قالب یک فضای روانی مبتنی بر پروپاگاندای خارجی است که برای توسعه عملیات های سایبری بر علیه جمهوری اسلامی مطرح می کنند.

وی در ادامه گفت: بخش عمده ای از این حملات سایبری که ادعا شده بود را مورد بررسی قرار دادیم که کذب محض بود و هیچ عملیاتی اتفاق نیافتاده است و بعضی در حد یک دیفیس یک دقیقه ای بود و صرفا بزرگنمایی صورت گرفت.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از حملات سایبری که بر علیه کشور مطرح می‌کنند  تبلیغات منفی دشمن است و در شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی مقرر شد که تکذیبیه‌ای از سوی دستگاه های مربوطه صادر شود.

منبع: برنا

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48581

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر