اطلاعیه شرکت میهن درباره خبر جنجالى مربوط به اعتراضات

شرکت میهن در واکنش به شایعات و اخبارى درباره نحوه مواجهه با اعتراضات اطلاعیه ای صادر کرد: اکنون ناجوانمردانه نسبت هایی کذب، بدون هیچ‌گونه سند و مدرک و حتی یک عکس! در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده، که کاملا تکذیب می‌گردد.

اطلاعیه شرکت میهن درباره خبر جنجالى مربوط به اعتراضات

شرکت میهن به شایعات و اخبارى درباره نحوه مواجهه با اعتراضات واکنش نشان داد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:

گروه صنعتی میهن بیش از ۵۰ سال است که افتخار تلاش در عرصه تولید ملی و خدمت به هم‌میهنان عزیز را دارد و مهم‌ترین ویژگی آن عرضه محصولات با کیفیت و ایجاد اشتغال برای خانواده صنعتی ۳۰هزار نفری است.

گروه صنعتی میهن به عنوان یک مجموعه کارآفرین هرآنچه دارد از لطف خدا، زحمات همکاران و از حسن انتخاب مردم و هم‌میهنان عزیزی است که به محصولات و دستاوردهای این مجموعه طی ۵ دهه لطف و اعتماد داشته‌اند.

اکنون ناجوانمردانه نسبت هایی کذب، بدون هیچ‌گونه سند و مدرک و حتی یک عکس! در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده، که کاملا تکذیب می‌گردد.

همین جا لازم است که بار دیگر بر میثاق‌مان تاکید کنیم «میهن برای هم میهن»؛ و اعلام کنیم که با ذره ذره وجودمان برای تحقق این شعار بنیادی مجموعه می‌کوشیم. گروه صنعتی میهن خود را همواره، در کنار و خدمتگذار مردم می‌داند.

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46092

  • ناشنلس

    میهن یک شرکت کاملا خصوصیه و وابسته به هیج جایی نیست درست برعکس بقیه شرکت های لبنی نیمه دولتی،از اونجایی که 50 سال زحمت کشیده که امروز به اینجا رسیده الان یه دفعه خودشو خراب نمیکنه. واقعا متاسفم که نشستید و فکر می‌کنید که ورشکست میشه. وقتی خرید نکنن اولا صادراتش به کشورهای دیگه بیشتر میشه، ثانیا با این اموال و دارایی کارخونه های تولیدی تو کشورهای همسایه راه اندازی میکنه و مالک‌ آن براش سودآور تر و بهتر هست و لی ضررش برای اون 30 هزار کارگر بدبختی هست که الان بیکار خواهند شد و شرمنده زن و بچه هاشون ، حالا بیایید دیدگاه خودمون رو عوض کنیم

ارسال نظر