نظرخواهی جنجالی خبرنگار اسراییلی از ایرانی‌ها | پاسخ‌هایی که چند ایرانی دادند ؛ فقط حمله کنید ...

یک خبرنگار رژیم اسراییل در توئیتر از کاربران ایرانی پرسید نظرشان درباره حمله این رژیم به ایران چیست که با پاسخ های جالبی روبرو شد.

نظرخواهی جنجالی خبرنگار اسراییلی از ایرانی‌ها | پاسخ‌هایی که چند ایرانی دادند ؛ فقط حمله کنید ...

یک خبرنگار رژیم اسراییل در توئیتر از کاربران ایرانی پرسید نظرشان درباره حمله این رژیم به ایران چیست که با پاسخ های جالبی روبرو شد.

به گزارش عرشه آنلاین، روز گذشته امیلی شریدر خبرنگار و مقاله‌نویس نشریه جروزالم‌پست مستقر در سرزمین‌های اشغالی، با انتشار مطلبی به زبان فارسی در صفحه توئیتری خود، در خصوص حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به کشورمان با توجه به حوادث داخلی اخیر، نظرسنجی کرد. وی در نظرسنجی خود نوشت: «بسیاری از ایرانی‌ها از من می‌پرسند چرا اسرائیل به ما کمک بیش‌تری نمی‌کند؟ به همین خاطر تصمیم گرفتم این نظرسنجی رو انجام بدم: آیا شما از حمله‌ احتمالی اسرائیل به مراکز رژیم جمهوری اسلامی و مقرهای سپاه در داخل ایران حمایت می‌کنید؟»

کاربران ایرانی در قسمت نظرات، پاسخ‌های جالبی به این خبرنگار صهیونیست دادند. نکته قابل تأمل آنکه بسیاری از اکانت‌ها عنوان کردند از حمله اسرائیل استقبال می‌کنند تا این رژیم جعلی را از روی نقشه محو کنند اما حیف که اسرائیل چنین جراتی ندارد!

کاربری به نام اژدمارنگ در همین خصوص نوشت: «اگر … حمله کردن داشتید تا حالا حمله کرده بودید! اینقدر واق واق نمی‌کردید! منم زدم بله ببینم مال این حرفا هستید یا نه!» سیدعلی اکبر صفوی هم در پاسخ به این توئیت نوشت: «من زدم بله. جون مادرت شروع کنید تا تمومتون کنیم انقدر کش پیدا نکنه» کاربر دیگری به نام حاج فیدل هم نوشت: «شاید سربازهای رژیم اشغالگر قدس، از ترسشون گزینه‌ خیر رو زده باشن چون ما که عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم.»

یکی از کاربران در جواب خود به این توییت آورده است: «این چه سوال احمقانه ایه؟ معلومه که نه، هیچ کشور و ملتی به فکر ما نیست و هر ملت منفعت خودش اولویتش هست! امنیت مرزهای ما و نظامی ما هم مهمه برامون! نیاز به کمک اسرائیل یا هر دولت دیگه ای نداریم! اسرائیل غلط کرد با شما.»

کاربر دیگری نیز آورده است: «مردم ایران هر اختلاف عقیده و نظری داشته باشن دو تا دشمن قسم خورده کشور براشون خط قرمزه و در کنار هم باهاشون می‌جنگن! یکی گروهک وطن فروش و تروریست به اصطلاح مجاهد خلق و یکی هم رژیم قاتل و غاصب و سفاک و کودک و خبرنگار کش اسرائیل؛ روشن بود؟؟؟»

برخی کاربران نیز با زبان طنز به این مطلب واکنش نشان دادند و گفتند: «جان مادرتون حمله کنید؛ نظر سنجی نمی‌خواد؛ فقط حمله کنید و بعدش جیغ کشان به سوی دریا فرار کنید»

کاربر دیگری نیز نوشت: هر موقع شما از پس حزب الله لبنان برآمدین، درباره ایران حرف بزنید. راستی شنا کردن رو یاد گرفتین؟! دوستان میگن قرارداد شخم زدن اسقاطیل رو آماده کردن!»

یک کاربر دیگر هم اینگونه به خبرنگار اسرائیلی پاسخ داد: «میگن دشمن دشمن من، دوست منه ولی اسرائیل قرار نیست دوست حساب بشه!!! یادتون نره هیچ‌کس برای ما مردم ایران صرفاً جهت دلسوزی کمک نمیکنه!! اینا فقط یه سری مگسن که دنبال یه زخم میگردن برای خون مکیدن! میخوان از آب گل‌آلود ماهی بگیرن، کور خوندن.»

یک کاربر به اسم ماتیلدا هم نوشت: «احمق تو حمله کن ببین چیزی از نسل نژادپرست فاشیست شما باقی میمونه بعدش یا نه. تو فقط حمله کن گورتونم از قبل بکنید.»

کاربری به نام نرگس هم اینگونه واکنش نشان داد: «حقیقت اینه که شما کشور خودت با یه چهارشنبه سوریِ جنوب شهر تهران جمع میشه.»

یک کاربر به نام جلال فضل الهی هم در این باره نوشت: «حمله به ایران، نظرسنجی نمی‌خواد. … می‌خواد که تو کشور جعلی و اشغالی شما گیر نمیاد.»

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45303

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر