اعلام نتایج دور جدید مذاکرات وین /احتیاط اروپا ، امیدواری ایران

مورا: تجدیدنظر برای توافق را در طرف‌های برجامی دیدم

اعلام نتایج دور جدید مذاکرات وین /احتیاط اروپا ، امیدواری ایران

هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام گفت که شاهد تجدید اراده از سوی تمام طرف های مذاکره کننده برای رسیدن به نتیجه در گفت وگوهای وین است. خبرگزاری رویترز، انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام پس از پایان نشست امروز (پنج شنبه) کمیسیون مشترک در جمع خبرنگاران گفت که شاهد تجدید اراده تمام طرف های مذاکره کننده، ازجمله ایران برای رسیدن به یک توافق به منظور احیای برجام بوده است اما این مسئله با بررسی جزئیات توسط نمایندگان (کشورهای عضو) مورد آزمون قرار می گیرد.

 

جزییات بیشتر 

آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام با هدف بررسی متون پیشنهادی ایران /گمانه‌زنی‌ها از مواضع چین و روسیه درباره پیشنهاد ایران | توئیت باقری در مورد توافق خوب

مورا تصریح کرد: آنچه امروز صبح از سوی تمام هیئت های مذاکره کننده مشاهده کردم، یک تجدید اراده و نظر درخصوص لزوم کار و دستیابی به یک توافق برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بود.

امیدواری ایران به مذاکرات وین 

رییس هیات مذاکره کننده ایران گفت: طرفین اراده جدی برای استمرار مذاکرات دارند و این نشان می دهد که می خواهند مواضع به هم نزدیک شود.

علی باقری گفت نشست کمیسیون برگزار شد و طرف های‌مذاکرات از جمله ایران دیدگاه ها و نظراتشان را بیان کردند. ایران هم تاکید کرد که مسیر گفت‌وگوها را بر اساس مواضع خودش که قبلاً بیان کرده با جدیت ادامه می دهد و اراده جدی برای ورود به مذاکرات دارد.وی گفت: در رابطه با دستیابی به توافق هم اگر زمینه های لازم فراهم شود، قطعا هیچ مانعی نمی بینیم.

رییس هیات مذاکره کننده ایران درباره اینکه ایران پاسخ مستند و منطقی را دریافت کرد؟ اظهار کرد: این موضوع باید در جلسه کارگروه ها بحث شود.

باقری کنی درباره کاهش شکاف ها گفت: همین که طرفین اراده جدی برای استمرار مذاکرات دارند نشان می دهد که دو طرف  می خواهند مواضع به هم نزدیک شود. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3832

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر