مذاکره کننده ارشد ایران استعفا داده است؟

برخی کانالهای تلگرامی از استعفای معاون وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای در دولت ابراهیم رئیسی خبر می‌دهند.

مذاکره کننده ارشد ایران استعفا داده است؟

برخی کانالهای تلگرامی از استعفای معاون وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای در دولت ابراهیم رئیسی خبر می‌دهند.هیچ مقام رسمی این خبر را تایید یا رد نکرده است .

به گزاش عرشه آنلاین،  روز گذشته علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد کشورمان توئیت هایی را با مضامین نه چندان  مفهوم منتشر کرده است.برخی ناظران می‌گویند این توئیت ها دال بر استعفای او از مذاکرات است.

بیشتر بخوانید :

پیش از این، برخی رسانه‌ها از سعید جلیلی به‌عنوان چهره‌ای یاد می‌کردند که برای شکست مذاکرات تلاش می‌کند. باقری کنی نیز معاون او در گذشته بوده است.البته منابع نزدیک به جلیلی، خبرها درباره پیشنهادات ضدبرجامی او در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کردند به گمان برخی صاحب‌نظران، استعفای باقری کنی در صورت صحت، می‌تواند به معنی پایان کار  مذاکرات باشد.

خبر تکمیلی /بنابر اطلاع خبرنگار مهر از یک منبع ارشد در وزارت امور خارجه، هیچ برنامه‌ای برای تغییر در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان وجود ندارد.

گفتنی است توییت‌های روز گذشته باقری، بخشی از سخنرانی وی در اجلاسیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران بود.

همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (جمعه) با انتشار مطلبی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی‌گیرد.

وی افزود: به قانون مجلس پایبندیم، مذاکره را ادامه می‌دهیم، آمریکا را به واقع بینی و فاصله گرفتن از جنون تحریم جدید و آژانس را به رفتار فنی و اجتناب از اقدام سیاسی فرا می‌خوانیم.

مهر نوشتبه‌نظر می‌رسد انتشار این شایعه از سوی دشمنان ملت ایران با هدف توقف روند نزولی قیمت ارز است و تکه‌ای از پازل بزرگ فشار حداکثری غرب علیه کشورمان است.

در همین زمینه بخوانید :زندگینامه: علی باقری‌

 

منبع: خبر فوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26364

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر