واکنش عباس عبدی به «ما یک قدم عقب نشینی نمی کنیم» ابراهیم رئیسی

عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی در واکنش به اظهار نظر رئیسی که بعد از صدور قطعنامه شورای حکام گفته است "ما یک قدم عقب نشینی نمی کنیم" نوشت : آیا قدری از تبعات این استقامت از جمله افزایش فقر و تورم و بیکاری هم به مقامات و‌ منسوبین آنها منتقل می‌شود؟

واکنش عباس عبدی به «ما یک قدم عقب نشینی نمی کنیم» ابراهیم رئیسی

عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی در واکنش به اظهار نظر رئیسی که بعد از صدور قطعنامه شورای حکام گفته است "ما یک قدم عقب نشینی نمی کنیم" نوشت : آیا قدری از تبعات این استقامت از جمله افزایش فقر و تورم و بیکاری هم به مقامات و‌ منسوبین آنها منتقل می‌شود؟

عباس عبدی در توئیتی نوشت :رییسی: "ما یک قدم عقب نشینی نمی کنیم" پس حتما انتظار داریم که آنان عقب‌نشینی کنند. در نتیجه موضوعی برای مذاکره نیست، آنان باید تسلیم شوند. آیا قدری از تبعات این استقامت از جمله افزایش فقر و تورم و بیکاری هم به مقامات و‌ منسوبین آنها منتقل می‌شود؟

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25000

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • عباسی

        آقای عبدی مشکل انها با ایران هسته ای هست نه بخدا خودت خوب میدانی و همه دنیا ومردم ایران هم میدانند مشکل انها با ایران سر اسرائیل است .یهودیهای لابی با ثروت زیاد امریکا و اورپا را نوکر خود کرده اند نفوذ در دولت امریکا جوبایدن خودش هم یک یهودی متعصب است

      • ناشناس

        اون موقع که در سفارت آمریکا این حرفو زدی یادته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مجید

        بهتره در این مورد رفراندوم برگزار بشه

      ارسال نظر