دستور دوباره و مهم رئیسی درباره پرداخت یارانه‌ها | دهک‌بندی‌ها اصلاح شود

رئیس جمهور با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی نسبت به دهک‌بندی‌ها برای پرداخت یارانه، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست دهک‌بندی‌ها مورد بررسی قرار گیرند و تاکید کرد که در این زمینه باید به عدالت عمل کرد

دستور دوباره و مهم رئیسی درباره پرداخت یارانه‌ها | دهک‌بندی‌ها اصلاح شود

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به دهک‌بندی‌ها در اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک تیم کاری به سرعت دهک‌بندی‌ها بررسی شوند و تاکید کرد که در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد.

دکتر رئیسی در ادامه «پیگیری مجدانه» را رمز موفقیت در انجام کارها دانست و تأکید کرد: اگر یک تصمیم یا مصوبه به طور جدی پیگیری نشود هر قدر نیروی انسانی و بودجه به کار گرفته شود باز هم کار پیش نمی‌رود و در حد یک صورتجلسه بر روی کاغذ می‌ماند.

بیشتر بخوانید یارانه خرداد چه زمان قابل برداشت است؟ | زمان واریز یارانه تیر ماه و پرداخت کالابرگ

رئیس جمهور همچنین با اظهار تاسف از رخداد خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان را در این حادثه تسلیت گفت و دستوراتی برای تسریع در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

آیت الله رئیسی در آغاز سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) و تبیین مفهوم حدیث مشهور سلسله الذهب آن حضرت، تصریح کرد: ولایت مهم‌ترین موضوع در جامعه اسلامی است و تمام پیشوایان دینی بر مسأله ولایت حقه تأکید کرده‌اند.

رئیس جمهور مهمترین عنصر در ولایت حقه را عدالت عنوان کرد اما در عین حال اظهار داشت: حکومت و جامعه عادل تنها با وجود امام عادل در رأس جامعه شکل نمی‌گیرد و همه ارکان حاکمیت و کارگزاران نظام باید از عدالت برخوردار باشند تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

آیت‌الله رئیسی بر همین اساس خاطر نشان کرد: همه کسانی که در هر بخشی از دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی خدمت می‌کنند، باید با تأسی از امام عادل خودشان عدالت‌خواه بوده و به عدالت رفتار کنند

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24683

ارسال نظر