افراد متخصص را به بهانه حذف بانیان وضع موجود در وزارت رفاه کنار گذاشتند

اعتماد نوشت: امیدوارم کسانی که مسئول حذف بانیان وضع موجود هستند، اول سوزنی به خود بزنند که انصافا خودشان در بروز وضع موجود چقدر نقش داشته‌اند و بعد با در نظر گرفتن موارد فوق‌الذکر دیگران را مورد اصابت جوالدوز قرار دهند.

افراد متخصص را به بهانه حذف بانیان وضع موجود در وزارت رفاه کنار گذاشتند

روزنامه اعتماد نوشت: یکی از عبارات پرتکرار و متواتر در سخنان ریاست محترم جمهور و حامیان ایشان از ابتدای سکانداری نظام اجرایی کشور، ضرورت برکناری و حذف «بانیان وضع موجود» بوده است. اگر بنا به شناسایی و کنار نهادن بانیان وضع موجود باشد، احتمالا شعله آن دامن خیلی‌ها را خواهد گرفت؛ خیلی از آنهایی که حالا فرصت‌طلبانه در صف طلبکاران ایستاده‌اند و شعار تغییر می‌دهند. 

نمونه آشکار آن وزارتخانه مهم کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که از شخص وزیر تا بسیاری از منصوبان وی کمابیش بی‌تجربه و کارنابلدند و آش آنقدر شور شده که صدای حامیان دولت را هم درآورده است.

پس چگونه است که بیشتر مدیران ارشد آن دولت در این دولت نیز مسئولیت‌های کلیدی در سطح وزارت، معاونت رییس جمهور و استانداری دارند و دولت سیزدهم به‌نوعی تبدیل به دولت سوم احمدی‌نژاد ولی به ریاست آقای رییسی شده است؟

امیدوارم کسانی که مسئول حذف بانیان وضع موجود هستند، اول سوزنی به خود بزنند که انصافا خودشان در بروز وضع موجود چقدر نقش داشته‌اند و بعد با در نظر گرفتن موارد فوق‌الذکر دیگران را مورد اصابت جوالدوز قرار دهند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19687

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر