روزنامه جمهوری اسلامی:

قالیباف برای ریاست جمهوری دوره بعد، خیز برداشته است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وضعیت گرانی‌ها و فشار زندگی بر مردم اکنون بگونه‌ایست که حتی همان مردمی که در روزهای قبل از انتخابات ١۴٠٠ منتظر پایان یافتن دولت حسن روحانی بودند، حالا می‌گویند صد رحمت به روحانی!

قالیباف برای ریاست جمهوری دوره بعد، خیز برداشته است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تمام کسانی که امروز تلاش می‌کنند ناکارآمدی خود در مدیریت کشور و ناتوانی خود در مقابله با گرانی‌ها را به گردن گذشتگان بگذارند، همان‌هایی هستند که قبل از انتخابات ریاست ‌جمهوری ١۴٠٠ با صراحت به مردم وعده حل مشکلات اقتصادی را در چند روز بعد از به قدرت رسیدن خود می‌دادند.

شما اگر هنری داشتید، لااقل مانع بالا رفتن قیمت‌ها می‌شدید، کاهش قیمت و ارزانی پیشکش! وضعیت گرانی‌ها و فشار زندگی بر مردم اکنون بگونه‌ایست که حتی همان مردمی که در روزهای قبل از انتخابات ١۴٠٠ منتظر پایان یافتن دولت حسن روحانی بودند، حالا می‌گویند صد رحمت به روحانی!

آقای رئیس‌ مجلس در سخنان خود در جلسه هم‌اندیشی مجلس و دولت گریزی هم به مذاکرات برجامی زده... توده مردم با ترفندهایی از قبیل سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی‌ها توسط مسئولین و شگردهای انتخاباتی آنان آشنایی کامل دارند و می‌دانند که بعضی از آنان از هم‌اکنون برای انتخابات بعدی و رسیدن به کرسی ریاست‌ جمهوری خیز برداشته‌اند و این تلاش‌ها برای تحقق آن آرزوست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17284

ارسال نظر