نخستین اظهارات صدیقی در نماز جمعه تهران پس از حاشیه های اخیر | مردم ما را می دیدند گریه می کردند ...

.. نخستین نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی پس از حاشیه های اخیر پیرامون اتهامات علیه او امروز برگزار شد. خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی زنند بلکه مردم را می زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت.


نخستین اظهارات صدیقی در نماز جمعه تهران پس از حاشیه های اخیر | مردم ما را می دیدند گریه می کردند ...

 

نخستین نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی پس از حاشیه های اخیر پیرامون اتهامات علیه او امروز برگزار شد. خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی زنند بلکه مردم را می زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت.

به گزارش عرشه آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: امت مومن و بابصیرت و همچنین نفس ضعیف خود را به تقوای الهی توصیه می کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا هم توشه آخرت و هم لباس است. انسان باتقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیب او می شود.

وی ادامه داد: در این چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوانان و مسلخ آبروها شده و این طلبه و سرباز ناچیز آنان را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت موجب شدند که دل مردم شکست. مردم ما را می دیدند گریه می کردند. از اینکه ما باعث شدیم به شما حمله شد، از شما مردم ایران و رهبر انقلاب عذرخواهی می کنم. خیلی بدهکار شما مستمعین این دو دهه خطبه های این ناچیز هستم.

 

خطیب جمعه تهران افزود: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی زنند بلکه مردم را می زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می کنم. این ها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آنها را محفوظ بگردان.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133188

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر