وضعیت سلامتی آیت الله خامنه‌ای چطور است؟‌ /فیلم

توضیحات دکتر علیرضا مرندی (سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب) در برنامه برمودا درباره وضعیت سلامتی ایشان.

 وضعیت سلامتی آیت الله خامنه‌ای چطور است؟‌ /فیلم

سید علیرضا مرندی، سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب، درباره وضعیت سلامتی ایشان در برنامه برمودا که از شبکه نسیم پخش می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد. مرندی گفت: «خداوند به ما، به جمهوری اسلامی بسیار عنایت کرده است که ایشان را سالم نگه داشته است. سن رهبری کم نیست و از من ۹ ماه بزرگتر هستند، اما الحمدالله سالم هستند.»

خبر جدید از وضعیت سلامتی رهبر انقلاب /توصیه ویژه پزشکان به رهبری و واکنش ایشان

سیدعلیرضا مرندی، سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب مهمان برنامه برمودا کامران نجف زاده بود. در بخشی از این برنامه مجری از او پرسید«این روزها چه توصیه ای به ایشان می کنید؟»

او گفت :خداوند بسیاربه جمهوری اسلامی و همه ماها عنایت کرده و ایشان را سالم و خوب نگه داشته است، سن شان کمک نیست از من ۹ ماه بزرگتر هستند اما الحمدالله سالم هستند و واقعا خداوند ایشان را حفظ کرده است، انشالله ایشان را سالم و سلامت نگه دارند.

درباره توصیه ها، مثلا می گفتیم میوه بخورید و اصرار می کردیم که مصرف کنید بعد از چندبار گفتن از بچه هایی که آنجا مقدمات را فراهم می کنند. پرسیدیم ایشان میوه می خورند گفتند، شما که گفتید از ما پرسیدند که میوه ها چه قیمتی دارند، وقتی قیمت ها را گفتیم ایشان آن چیزهایی که شما گفته بودید را نخواستند ارزانترین میوه را خواستند و فراهم کردیم. یعنی برایشان مهم بود همان که مردم استفاده می کنند را مصرف کنند.

همیشه وقتی چیزی می گوییم بلافاصله دلیل را می گوییم چون می دانیم دلیل می خواهند ولی اگر نگوییم دلیل می پرسند و اگر مطمئن شوند که مصر هستیم حتما عمل می کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132792

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر