اظهارات جنجالی کاظم صدیقی درباره رهبر انقلاب

صدیقی در تیرماه ۹۱ از قول یک روحانی مورد اعتماد خود مدعی شد که «آیت‌الله خامنه‌ای (رهبر انقلاب اسلامی) ... مکرر خدمت حضرت تشرف داشته است، ولی نشناخته»، و افزود: «وجود مبارک امام زمان ـ‌ارواحنا فداه‌ـ در عرفات با اسم ایشان [رهبر]را دعا می‌کرد».

اظهارات جنجالی کاظم صدیقی درباره رهبر انقلاب

​روز نامه اعتماد گزارشی درباره زندگی و اظهارات جنجالی کاظم صدیقی منتشر شده است.

در بخشی از این گزارش درباره اظهارات صدیقی درباره رهبر انقلاب آمده است:‌ صدیقی در سال‌های گذشته با اظهارات دیگری نیز مورد توجه رسانه‌ها و اخبار قرار گرفت. در سال ۱۳۹۹ در شبکه یک سیما در مورد فردی که موفق به دیدار رو در رو با امام زمان شده صحبت کرده است؛ امام جمعه تهران به نقل از آن فرد روایتی را درباره نظر موافق امام زمان (عج) درباره رهبری نقل کرده بود.

 

«پرسیدم آقا، حضرت آقا در نظر شما چطور هستند؟ حضرت فرمودند ایشان از مایند». امام جمعه تهران، سپس می‌گوید: «به قدری این جریان من را شارژ کرده. ما رهبری داریم که قماش [از جنسِ]حضرت است».

 

صدیقی در تیرماه ۹۱ هم از قول یک روحانی مورد اعتماد خود مدعی شد که «آیت‌الله خامنه‌ای (رهبر انقلاب اسلامی) ... مکرر خدمت حضرت تشرف داشته است، ولی نشناخته»، و افزود: «وجود مبارک امام زمان ـ‌ارواحنا فداه‌ـ در عرفات با اسم ایشان [رهبر]را دعا می‌کرد». حجت‌السلام صدیقی در ۶ مهر ۹۸ هم گفته بود اساسا «خدا در وجود رهبری تجلی کرده است».

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132449

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر