جزییات آتش سوزی عمدی در خط 5 مترو؛خرابکار دستگیرشد+فیلم

ظهر پنج شنبه یکی از قطارهای خط 5 متروی تهران(از گلشهر به سمت صادقیه) دچار حریق شد ،روابط عمومی مترو عصر امروز اعلام کرد خرابکاری که به عمد اقدام به آتش زدن یکی از واگن های این قطار کرده بود دستگیر شده است.

جزییات آتش سوزی عمدی در خط 5 مترو؛خرابکار دستگیرشد+فیلم

 

ظهر پنج شنبه یکی از قطارهای خط ۵ متروی تهران(از گلشهر به سمت صادقیه) دچار حریق شد ،روابط عمومی مترو عصر امروز اعلام کرد خرابکاری که به عمد اقدام به آتش زدن یکی از واگن های این قطار کرده بود دستگیر شده است.

- پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه- ساعت ۱۳:۱۶، قطار اعزامی از پایانه در ایستگاه گلشهر دچار آتش سوزی شد .هادی زند مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه در ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۰اسفند ماه، قطار اعزامی از پایانه در ایستگاه گلشهر بخاطر آتشی که در طبقه پایین واگن چهارم ایجاد شده بود، تخلیه مسافری داشت.

وی با تاکید بر اینکه در این حادثه هیچ کس آسیب ندیده است، گفت: بعد از عملیات اطفا حریق در ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه این قطار به پایانه اعزام و قطار دیگری در ساعت ۱۳:۳۵برای مسافرگیری وارد خط شد.

 

علت بروز آتش هنوز مشخص نبود تا عصر امروز . روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: بر این اساس ساعت 13:16 امروز، قطاری که در ایستگاه گلشهر در حال تخلیه مسافران در ایستگاه پایانی بود در طبقه پایین واگن چهارم، دچار آتش سوزی شد. فردی که به صورت عمدی اقدام به آتش‌سوزی در واگن مترو کرده بود دستگیر و تحویل عوامل امنیتی شده است. تحقیقات برای انگیزه این فرد و جزئیات دقیق این حادثه ادامه دارد.

 

حادثه در مترو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128502

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر