اتفاق عجیب در انتخابات خبرگان خراسان؛ ابراهیم رییسی تنها یک رقیب دارد؛ ابراهیم رییسی

در حالی که حسن روحانی رئیس جمهور 8 ساله، صلاحیتش در تهران برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری رد شده است، ابراهیم رئیسی که برای انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی ثبت نام کرده، بدون هیچ رقیبی از حالا به این مجلس راه یافته است

اتفاق عجیب در انتخابات خبرگان خراسان؛ ابراهیم رییسی تنها یک رقیب دارد؛ ابراهیم رییسی

در حالی که حسن روحانی رئیس جمهور ۸ ساله، صلاحیتش در تهران برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری رد شده است، ابراهیم رئیسی که برای انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی ثبت نام کرده، بدون هیچ رقیبی از حالا به این مجلس راه یافته است

حالا فارس نتیجه بررسی صلاحیت ها در این استان را اینگونه نوشته:

موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران به اعلام آخرین وضعیت تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان اشاره کرد و اظهار داشت: آخرین نتایج بررسی صلاحیت ها روز پنجشنبه اعلام شد. 

وی تصریح کرد: طبق نتایج اعلام شده از سوی شورای نگهبان، از مجموع ۵ نفر ثبت نام کنندگان حوزه استان خراسان جنوبی ، صلاحیت یک نفر تأیید شده است. 

 دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه یک نفر از ثبت نام کنندگان انصراف داده است افزود: پرونده وی مورد بررسی شورای نگهبان قرار نگرفته است. 

سلیمی با اشاره به رد صلاحیت ۳ نفر از داوطلبان، متذکر شد: طبق برنامه زمان بندی انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، آن دسته از داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت خویش اعتراض دارند سه روز مهلت اعتراض دارند. 

وی زمان ارائه اعتراض این افراد را ۶ تا ۸ بهمن ماه عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان هم مهلت دارد ظرف مدت ده روز (۹ تا ۱۸ بهمن ماه) به اعتراض ها رسیدگی کند. 

به گفته وی شورای نگهبان اسامی داوطلبان نهایی تأیید صلاحیت شده را ۱۹ بهمن ماه به وزارت کشور اعلام می کند. 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123885

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر