حجم ویدیو: 18.83M | مدت زمان : 00:02:27

فرمانده کل سپاه : انتقام شهیدانمان در کرمان را می‌گیریم

فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: به فضل الهی انتقام شهیدان خود را خواهیم گرفت

سردار سلامی در جمع مردم کرمان در مصلی امام علی در مراسم تشییع شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: کرمان مشهد شهیدان ما است و امروز ۸۵ نفر شهید به کاروان شهدای ما اضافه شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: به فضل الهی انتقام شهیدان خود را خواهیم گرفت و مردم ایران امروز همه عزادار هستند، این شهدا بازتاب شکست سخت استکبار در منطقه است و فکر نکنند ما دست بسته هستیم.

وی بیان کرد: در طول دهه گذشته حوادث سختی بر کرمان گذشته است، در همه این ماجرا‌ها شاهد استقامت، نجابت، مظلومیت مردم کرمان بوده ایم و شکوه صبر، عظمت نجابت، ایمان را و امواج بلند مهربانی و وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما در چند دهه اخیر و در تمامی نبرد‌ها آمریکا را شکست داده‌ایم گفت: در عراق آن‌ها شکست خورده‌اند و این کار توسط سردار شهید ما حاج قاسم صورت گرفت و آن‌ها را ناکام گذاشت، در افغانستان و لبنان نیز شکست خوردند و نتوانستند طبق نقشه خود پیش بروند، در افغانستان و لبنان نیز شکست خوردند و نتوانستند مفقیتی حاصل کنند.

وی افزود: در سوریه و یمن هم با شکست روبرو شدند و با تحریم‌های گسترده بر علیه ایران باز هم نتوانستند به هدفی دست پیداکنند و در مجموع در خلیج فارس با شکست مواجهه شدند واکنون هیچ نقطه امنی برای آن‌ها برای تسلط بر مسلمانان نیست و غیر ممکن شده است.

سردار سلامی بیان کرد: صهیونیست‌ها نیز امروز در مرز بقا و ممات قرار گرفته‌اند و با طوفان بزرگ الاقصی روبرو شده‌اند و هر روز ده‌ها صهیونیست به هلاکت می‌رسد.

وی بیان کرد:داعش محصول سیاست آمریکا بود که می‌خواست نقشه جدیدی در جهان اسلام ایجاد کند، اما به شکست انجامید و اکنون در جغرافیای جهانی اسمی از آن‌ها نیست.

فرمانده سپاه پاسداران هشدار داد اگر مرد هستید بیایید با ما بجنگید هر کجا باشید شما را پیدا خواهیم کرد و اجازه سیطره به شما را نخواهیم داد.

 فریاد «انتقام، انتقام» مردم حاضر در مصلی کرمان و درخواست از فرمانده کل سپاه برای انتقام از تروریست‌ها

سردار سلامی: به فضل الهی انتقام شهیدان گرفته خواهد شد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121036

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر