احیای برجام به ایستگاه نهایی رسید | زمان اعلام توافق احیای برجام

توافق ایران و کشورهای طرف مذاکره در وین روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

احیای برجام به ایستگاه نهایی رسید | زمان اعلام توافق احیای برجام

توافق ایران و کشورهای طرف مذاکره در وین روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.سید حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران در توییتی نوشته است: احیای برجام به ایستگاه نهایی رسید و توافق ایران و کشورهای طرف مذاکره در وین روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود

اعلام زمان جدید توافق وین توسط نماینده روسیه

اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه نیز با بیان اینکه مسائل باقی مانده در مذاکرات احیای برجام به مسکو ارتباطی ندارد، گفت: تعدادی از طرف های مذاکره در وین در حال حاضر هنوز سند نهایی توافق را تایید نکرده اند. احتمالاً فردا یا پس فردا بتوانند این کار را انجام دهند. دیگر، بحث چند روز است.

انتخاب: اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه با بیان اینکه مسائل باقی مانده در مذاکرات احیای برجام به مسکو ارتباطی ندارد، گفت: تعدادی از طرف های مذاکره در وین در حال حاضر هنوز سند نهایی توافق را تایید نکرده اند. احتمالاً فردا یا پس فردا بتوانند این کار را انجام دهند. دیگر، بحث چند روز است.

اولیانوف: احتمالا تا پس‌فردا، سند نهایی تایید می‌شود

ایران و آمریکا در روزهای گذشته توافق برای احیای برجام را نزدیک دانسته اما تاکید کرده اند که مسائل حل نشده، از مهمترین اختلافات طرف ها به شمار می روند.

در این میان درخواست روسیه برای تضمین از آمریکا در خصوص تجارت با ایران که به تحریم این کشور پس از جمله اش به اوکراین ارتباط دارد، نیز به مسائل باقیمانده قبلی اضافه شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11393

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر