درخواست فوری و مهم مشاور عالی فرمانده کل قوا درباره جنگ غزه

مشاور عالی فرمانده کل قوا از 90 کشور جهان خواست تا برای حمایت از غزه اقدام کنید.

درخواست فوری و مهم مشاور عالی فرمانده کل قوا درباره جنگ غزه

مشاور عالی فرمانده کل قوا از ۹۰ کشور جهان؛ برای حمایت از غزه اقدام کنید

به گزارش عرشه آنلاین؛ مشاور عالی فرماند کل قوا گفت: دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی، برای توقف این جنایت‌های غیر قابل تصور و تخریب‌ صدها خانه و بیمارستان و به شهادت رساندن و مجروح کردن چندین هزار نفر در مدت چند روز گذشته و قطع آب، برق، سوخت، دارو و غذا برای مردم غیر نظامی غزه ناتوان هستند.

​سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دهمین اجلاس بین المللی شیانگ شان پکن که با حضور وزرای دفاع، فرماندهان نظامی و پژوهشگران بیش از ۹۰ کشور جهان در حال برگزاری است گفت: این اجلاس امنیتی در حالی برگزار می‌شود که جهانیان شاهد ناامنی‌ها، نسل‌کشی‌ها، کودک‌کشی‌ها و جنایت ضد بشری در منطقه حساس غرب آسیا و فلسطین اشغالی و غزه مظلوم هستند.

سرلشکر صفوی افزود: دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی، برای توقف این جنایت‌های غیر قابل تصور و تخریب‌ صدها خانه و بیمارستان و به شهادت رساندن و مجروح کردن چندین هزار نفر در مدت چند روز گذشته و قطع آب، برق، سوخت، دارو و غذا برای مردم غیر نظامی غزه ناتوان هستند.

به گزارش فارس بخش هایی از اظهارات سرلشکر صفوی را در ادامه می خوانید:

وزرای دفاع، فرماندهان نظامی و هیئت‌های حاضر در این اجلاسیه با محکوم کردن جنایت ها و نسل کشی رژیم صهیونیستی، برای مقابله با جنایات رژیم اشغالگر قدس و جلوگیری از قطع آب، برق، سوخت و دارو و ارسال کمک های فوری اقدام کنند.

فرماندهی سیاسی، نظامی و رسانه‌ای این کشتار عظیم و نسل کشی در اختیار یک دولت مستکبر به نام ایالات متحده آمریکاست.

ایران هزینه‌های فراوانی برای مهاجران افغانی در ایران و درگیری نظامی با گروه‌‎ تروریستی داعش و شکست آن‌ها در سوریه و عراق و شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مدافعان حرم و سرانجام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با فرمان رئیس جمهور تروریست آمریکا پرداخت کرد.

عاقلانه و منطقی است که چین، روسیه، ایران و سایر کشورها و دولت‌های همفکر در قاره آسیا بر اساس فهم مشترک از تهدیدات و برای رسیدن به امنیت مشترک و صلح پایدار و منافع مشترک در قالب تقویت سازمان همکاری‌های شانگهای، روابط همه جانبه خودشان را افزایش دهند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112392

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر